Anna Barabasz-Sawińska


O TRENERCE

Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX.

Absolwentka Wydziału Zarządzania AGH, pracownik naukowy i trenerka z zakresu zarządzania personelem i komunikacji. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej, zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Dyrektorka Marketingu w Wawel S.A. oraz Dyrektorka Marketingu w Alma Delikatesy. W Grupie Maspex najpierw jako Group Brand Manager, a od 2010 roku jako Dyrektorka Marketingu odpowiedzialna za kategorię napojową w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie nadzoruje tworzenie strategii marketingowych, kompleksowych działań związanych z produktem oraz komunikacją. Odpowiada za marki takie jak Tymbark, Kubuś, Tarczyn, Caprio, Dr Witt, Alcalia czy Tiger oraz za ich odpowiedniki na zagranicznych rynkach. Jurorka wielu konkursów branżowych, prelegentka, arbiterka Komisji Etyki Reklamy, członkini Facebook Client Advisory Board, członkini Rady Dyrektorów Marketingu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Wraz z zespołem laureatka kilkudziesięciu nagród branżowych – za kreatywność, innowacyjność i efektowność w marketingu.

Z EFFIE jako jurorka związana od 2011 roku, w 2012 roku przewodnicząca grupy, a w 2022 roku jurorka Grand Jury Effie Awards Europe. Wraz z zespołem zdobywczyni kilkunastu statuetek EFFIE, w tym dwóch złotych (2018, 2019), dzięki czemu Grupa Maspex miała zaszczyt znaleźć się w gronie Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia EFFIE Poland, a ostatnio dwukrotnie (2021 i 2022) ) wygrała ranking na najbardziej efektywną firmę roku.


PROJEKTY

logo MPM