O TRENERCE
Od sześciu lat rozwija markę Credit Agricole, realizuje projekty strategiczne i transformacyjne oraz wspiera rozwój biznesu. Odpowiada między innymi za opracowanie i wdrożenie nowego pozycjonowania, strategię zintegrowanego marketingu opartą na rozbudowanej segmentacji behawioralnej, nową strategię marki i język wizualny oraz rozwój digital acquisition. Na co dzień zarządza zespołami zintegrowanej komunikacji marketingowej, digital marketingu, trade marketingu, komunikacji korporacyjnej oraz wewnętrznej. Jest członkiem Top Executive Managementu oraz ESG Board, współtworzy strategię biznesową, realizuje i wspiera procesy transformacyjne, w tym transformację kultury korporacyjnej i wdrażanie Agile w organizacji. Cele, z którymi mierzy się w codziennej pracy, to wzrost świadomości marki, wzrost akwizycji i sprzedaży oraz akwizycja digital.
Wcześniej pełniła rolę Executive Director of Corporate Communication w PLL LOT, gdzie zdobyła ciekawe doświadczenie pracując na rynkach międzynarodowych: USA, Azja, CEE. Zarządzała również agencją imedia PR, realizując projekty dla branż ubezpieczeniowej, medycznej, FMCG, hotelarskiej, energetycznej, motoryzacyjnej i edukacyjnej. Karierę rozpoczynała w dziennikarstwie, przez lata była związana m.in. z Radiem Kolor.
Studiowała dziennikarstwo na UW, komunikację biznesową na SGH oraz Digital Business na MIT Sloan i Columbia University. Jest mentorką w programie BCG (Business Consulting Group) – Empower.pl.
Miała przyjemność być jurorką EFFIE oraz Golden Arrow.
Poza marketingiem interesuje się tematyką związaną z nowoczesnym leadershipem. Jej zawodowe motto to „Agile is a state of mind”. W czasie wolnym pasjonuje się malowaniem i odnawianiem mebli, dbaniem o ogród oraz żeglarstwem motorowodnym.
PROJEKTY