O TRENERCE
20 lat doświadczenia w branży marketingowej zarówno na poziomie lokalnym, regionalnym i globalnym. Pracowała dla wielu marek m.in: Lipton, Saga, Knorr, Amino, Warka, Desperados, Dziki Sad, Heineken, Birra Moretti. Wprowadzała na polski rynek koncept Strefy Zero, który był następnie odtworzony w prawie 30 rynkach w ramach grupy Heineken.
Jej wiedza i zainteresowania wykraczają poza marketing: w celu lepszego zrozumienia biznesu kilka lat spędziła w działach komercyjnych ściśle współpracujących z marketingiem: trade marketing, sprzedaż i dział wsparcia sprzedaży.
Juror konkursów Effie (na szczeblu Polski i Europy) oraz laureat nagród Effie (za kampanie: Warka: Mundial 2018, Warka: Trudny wybór, Desperados: Impreza to stan umysłu).
Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu efektywnych zespołów cross-funkcyjnych (tzw. winning teams) i ich zarządzaniu.
Trener i współprowadząca wielu warsztatów i szkoleń z dziedziny marketingu w ramach agendy Marketing Capabilities w Unileverze, Grupie Żywiec oraz globalnych webinarów dla rynków w ramach Global Commerce w Heineken.
PROJEKTY