Patrycja Bruź-Soniewicka


O TRENERCE

Patrycja wywodzi się z rynku komunikacji i marketingu – w ciągu ostatnich 20 lat pracowała dla największych międzynarodowych agencji reklamowych Polsce i w Rosji oraz dla wiodących graczy na rynku medycznym i fmcg – (Pepsico, Medicus). W 2012 dołączyła do oddziału Agencji Saatchi & Saatchi w Moskwie, odpowiadając za rozwój zintegrowanej oferty Saatchi & Saatchi w co-playu z Interactive-Solutions. Objęła rolę Digital Directora w randze Członka Zarządu i podjęła współpracę z największymi Klientami obecnymi na rynku rosyjskim, między innymi: Procter & Gamble, Mondelēz, Coca-Cola, Novartis, SunInBev, GE Healthcare, Mead Johnson. Rozwijała kompetencje zespołu Agencji w zakresie strategii digital, social mediów, programów e-CRM, e-commerce, usług mobilnych i badań digitalowych. We wrześniu 2014 objęła funkcję Dyrektor Zarządzającej polskiego oddziału Saatchi & Saatchi. pracując dla największych marek w Polsce, w regionie (Europa) oraz globalnie z portfolio: P&G, GSK, Toyota, IKEA, Carrefour, VISA, BP itd. W 2017 rozpoczęła przygodę z budowaniem i rozwijaniem start-up’ów – jako co-founder współtworzyła, wprowadzała na rynek i odpowiadała za rozwój startupów opartych na nowych technologiach, m. in.: Grupę Brand New Galaxy – zintegrowaną platformę oferującą rozwiązania technologiczne i marketingowe, w ramach której rozwijała spółki: Pathfinder 23, Spacecamp, Life on Mars, Synthrone, Man on the Moon, Stratosfera, New Gravity i 8.54. Ma na koncie re-launch projektu insbuy – aplikacji mobilnej, dla miłośników wnętrz – która pozwalała widzom programów HGTV znaleźć i kupić produkty, które wybierali architekci do aranżacji w programach Discovery Media. Ostatni jej projekt to budowanie startup’u technologicznego Aurero. W marcu 2023 jako CEO i Dyrektor Kreatywna wprowadziła na rynek swój nowy start-up: HOGAI (www.hogai.store) – z jej autorską kolekcją mebli. Ma na koncie wiele nagród na prestiżowych festiwalach: Cannes Lions, Clio Awards, Eurobest Golden Drum, Effie Awards, Innovation Awards, MiXX Awards, KTR. W czasie, gdy zarządzała Saatchi & Saatchi Agencja zdobyła tytuł najbardziej kreatywnej (KTR), najbardziej innowacyjnej (INNOVATION) i najbardziej efektywnej (EFFIE) Agencji Roku (2017), oprócz tego Saatchi & Saatchi przyznano tytuły: Efektywność Roku (2016), Sukces Roku (2017) natomiast tytuły Debiut Roku (2017) i Sukces Roku (2018) otrzymało dzięki jej zaangażowaniu Brand New Galaxy.

Dwukrotnie nominowana do nagrody AD WoMan nadawanej przez MAGAZYN PRESS w 2016 (Saatchi & Saatchi IS) and 2018 (Brand New Galaxy)


PROJEKTY

logo MPM