O TRENERZE
Dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej, PwC Polska.
Michał odpowiada w PwC m.in. za dobór narzędzi cyfrowej transformacji oraz adaptację międzynarodowych rozwiązań dla klientów w Polsce i w regionie. W ramach PwC analizuje zachowania konsumentów i trendy rynkowe, które je kształtują. Łączy uzyskane informacje z rozległą wiedzą biznesową i najnowszą technologią, a następnie przedstawia rozwiązania, które zwiększają przychody i rentowność firm. Specjalizuje się w transformacji Front Office, której efektem są konkretne zmiany dla obszarów, które bezpośrednio łączą się z konsumentem - sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Od tworzenia skutecznej strategii komunikacji i sprzedaży, przez budowanie doświadczeń i zaufania, aż po zdobywanie i utrzymanie lojalności klientów.
Realizował projekty dla firm z branż FMCG, sieci detalicznych, producentów przemysłowych, logistyki, elektroniki użytkowej jak również sektora finansowego, oil & gas i zdrowotnego.
Mentor wspierający rynek startupowy: Vital voices, Startup Collider, Wolves Summit, Techstars, Startup Weekend, BNP Paribas International Hackathon, Let’s Start UP!, StartupFest, Innovation Nest, Huge Thing, Seedcamp Warsaw.
Członek organizacji branżowych: IAB, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, International News Media Association, Online Publishers Association, Polska Izba Gospodarki Elektronicznej
PROJEKTY