O TRENERZE
Creative Agency Partner CEE w Meta, gdzie odpowiedzialny jest za wspieranie agencji kreatywnych w Europie Środkowo-Wschodniej w odkrywaniu potencjału i wartości mobilnych rozwiązań kreatywnych. Wcześniej przez 10 lat w agencji Leo Burnett pełnił funkcje Planning Director/Deputy Managing Director. W latach 1999-2008 pracował jako Senior Strategic Manager w BBDO Warszawa. Wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR oraz Akademii Komunikacji Marketingowej. Członek komitetu organizacyjnego konkursu i konferencji INNOVATION. Współtwórca 12 kampanii wyróżnionych nagrodami EFFIE.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Najlepiej zorganizowane szkolenie pod względem czasowym, merytorycznym i energetycznym. Więcej takich zajęć!
- Bardzo ciekawa, dynamiczna formuła zajęć; praca z wykorzystaniem wielu narzędzi.
- Dobre podejście trenera i fantastyczna umiejętność przekazywania wiedzy, również w żartobliwy sposób.
- Przejrzystość ćwiczeń oraz jasny sposób prowadzenia zajęć.
- Prowadzący był bardzo angażujący, wszyscy mogli na bieżąco sprawdzić, czy zrozumieli materiał.