ADAM NOWAKOWSKI


O TRENERZE

Creative Agency Partner CEE w Meta, gdzie odpowiedzialny jest za wspieranie agencji kreatywnych w Europie Środkowo-Wschodniej w odkrywaniu potencjału i wartości mobilnych rozwiązań kreatywnych. Wcześniej przez 10 lat w agencji Leo Burnett pełnił funkcje Planning Director/Deputy Managing Director. W latach 1999-2008 pracował jako Senior Strategic Manager w BBDO Warszawa. Wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR oraz Akademii Komunikacji Marketingowej. Członek komitetu organizacyjnego konkursu i konferencji INNOVATION. Współtwórca 12 kampanii wyróżnionych nagrodami EFFIE.

PROJEKTY

Logo SSM      


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Najlepiej zorganizowane szkolenie pod względem czasowym, merytorycznym i energetycznym. Więcej takich zajęć!
  • Bardzo ciekawa, dynamiczna formuła zajęć; praca z wykorzystaniem wielu narzędzi. 
  • Dobre podejście trenera i fantastyczna umiejętność przekazywania wiedzy, również w żartobliwy sposób. 
  • Przejrzystość ćwiczeń oraz jasny sposób prowadzenia zajęć. 
  • Prowadzący był bardzo angażujący, wszyscy mogli na bieżąco sprawdzić, czy zrozumieli materiał. 

 4,85 (4)