Dodaj nagłówek (35)


 Projekt bez tytułu (8) O TRENERZE

 

Związany z reklamą od 1999 roku, gdy zasilił dział obsługi klienta NoS/BBDO. W 2003 r. objął stanowisko stratega pracującego na rzecz marek Warta i Kredyt Bank, a potem Axa Direct, Snickers, M&M’s, Wrigley’s, Lay’s, Lech oraz SOS Wioski Dziecięce. Poprzednie stanowisko - Planning Director/Deputy Managing Director, Leo Burnet. Wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR oraz Akademii Komunikacji Marketingowej. Członek komitetu organizacyjnego konkursu i konferencji INNOVATION. Współtwórca 11 kampanii wyróżnionych nagrodami EFFIE. Prywatnie miłośnik żeglarstwa, historii, piłki nożnej i gier planszowych.


 Projekt bez tytułu (17) PROJEKTY

A Digital Newsletter from Henrietta (18)


Projekt bez tytułu (13)  OPINIE O TRENERZE

  • Tempo i porządek szkolenia, trener umiał zachować dyscyplinę, świetny pomysł na pracę w grupach. Jedne z lepszych zajęć.
  • Bardzo ciekawa, dynamiczna formuła zajęć, praca z wykorzystaniem wielu narzędzi.
  • Przejrzystość ćwiczeń oraz jasny sposób prowadzenia zajęć.
  • Zaskakująca forma pracy- super!
  • Bardzo ciekawa część szkolenia podana w atrakcyjny sposób.
  • Więcej zajęć z Adamem Nowakowskim w przyszłości! Świetny szkoleniowiec.
  • Najciekawsze i najlepiej zorganizowane zajęcia. Ćwiczenia ciekawe i angażujące przez cały dzień. Najlepiej zorganizowane szkolenie czasowo, merytorycznie i energetycznie. Inne szkolenia na wzór dzisiejszych!
  • Prowadzący bardzo angażujący, wszyscy mogli na bieżąco sprawdzić czy zrozumieli materiał.
  • Dobre podejście trenera i fantastyczna umiejętność przekazywania wiedzy, również w żartobliwy sposób.
  • Świetnie przeprowadzone warsztaty.

 4,85 (4)