O TRENERCE
Socjolożka z doktoratem z Polskiej Akademii Nauk.Zajmuje się rozwojem metodologii behavioral change w pracy akademickiej na Uniwersytecie Warszawskim i w praktyce biznesowej. Pracuje z klientami z kategorii ubezpieczeń, telekomunikacji, napojów, finansów, a także instytucjami publicznymi i NGO-sami. Poprzednio związana z The Behavioral Architects w Sydney, gdzie zdobywała doświadczenia w stosowaniu behavioral change dla takich klientów, jak Optus, Sydney Water, Energy Australia, AMP, Melbourne Metro Transit, Commonwealth Bank.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Jestem pod ogromnym wrażeniem energii prowadzącej, tematyki zajęć, sposobu prowadzenia i ilości przykładów do pracy.
- Dużo pracy w grupach i praktycznych ćwiczeń, świetne case studies.
- Mega tempo. Pierwsze zajęcia w cyklu, kiedy nie było czasu podrapać się po tyłku.
- Świetna energia i forma prowadzenia. Pasja wylewająca się z ekranu.
- Bardzo inspirujące zajęcia!