ANTONI TRELA


O TRENERZE

Moderator warsztatów kreatywnych, okazjonalnie wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył Miami Ad School-San Francisco. W swojej karierze prowadził projekty strategii pozycjonowania i komunikacji dla takich marek i klientów, jak Play, ING, Aviva, Avon, Allegro, Credit Agricole, Durex, Grupa Żywiec, Kross, Masło Roślinne, McDonald’s, Philips czy Soplica. Współtworzył prace nagradzane Grand Prix Effie i Cannes Lions.Jest jurorem konkursów Effie i Papaya Young Directors oraz wykładowcą w Szkole Strategii Marki SAR.


PROJEKTY

SSM (1)      


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Zaimponowała mi energia prowadzącej połączona z niewiarygodną znajomością świata reklamy i komunikacji.
  • Merytoryczność treści, poparcie ich własnymi doświadczeniami zawodowymi.
  • Bardzo duże doświadczenie trenerki, łatwość przekazywania wiedzy.
  • Dobrze prowadzone zagadnienia oraz przyjazna, zachęcająca do dyskusjiatmosfera.
  • Doceniam własne (nie książkowe) doświadczenie prowadzącej, konkrety w przekazywaniu wiedzy.

4,95