O TRENERZE
Zajmuje się kreowaniem marek i komunikacją. Od 2009 roku kieruje działem marek usługowych i korporacyjnych w międzynarodowej agencji strategiczno-brandingowej Dragon Rouge. Prowadził projekty budowania strategii marki oraz kompleksowe projekty transformacyjne m.in. dla Nest Banku, Inter Cars, ING Banku Śląskiego, Grupy Onet, Grupy Eurocash, BGŻ BNP Paribas, Kazara, Banku Gospodarstwa Krajowego, Black Red White, Grupy Żywiec, Intermarche, Sygnity czy PGNiG. Jego projekty zostały nagrodzone Effie Awards, Transform Awards i Rebrand 100 Global Awards.
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Megaprofesjonalny wykład. Super case'y.
- Prezentacja bogata w treść i przykłady, ciekawe omówienie, wyczulony na potrzeby słuchaczy trener.
- Duże zaangażowanie prowadzącego, równowaga między teorią, praktyką i przykładami.
- Prowadzący poważnie potraktował uczestników i swoje zadanie. Był przygotowany, przekazał dużo treści.
- Te zajęcia były jednymi z lepszych. Bardzo ciekawe materiały, bardzo przyjazny prowadzący.