A Digital Newsletter from Henrietta (4)

Porozmawiajmy o pieniądzach.

Jak wyglądają finanse branży komunikacji marketingowej, za co klient płaci i co

negocjuje? Gdzie można zarobić, a na czym można „popłynąć”?

Zarządzanie budżetem kampanii, a więc kreowanie bezpiecznego zysku, płynności

finansowej i rezerw jest jednym z głównych zadań osób zarządzających projektami

Negocjacje dużych projektów zawsze dotyczą finansów. Trzeba umieć negocjować

stawki, marże, okresy i warunki płatności, jednocześnie kontrolując własne warunki

i buduje podstawy sukcesu w branży.


 Projekt bez tytułu (5)O WARSZTACIE 

Dwudniowe intensywne warsztaty finansów i negocjacji pozwolą na swobodne

poruszanie się w świecie budżetów kampanii marketingowych.

Pierwszy dzień daje umiejętności liczenia: aktywnego zarządzania wynikiem,

kosztami oraz ryzykiem finansowym projektów w agencjach.

Drugi dzień poświęcony będzie sztuce negocjacji finansowych i zrozumieniu

procesu negocjacyjnego z uwzględnieniem budowania pozycji i siły negocjatora

oraz wywierania wpływu.


 Projekt bez tytułu (6)NAJWAŻNIEJSZE CELE

Projekt bez tytułu (14)Nauczysz posługiwać się pojęciami z zakresu finansów w branży reklamowej.

Projekt bez tytułu (14)Nauczysz posługiwać się argumentami finansowymi w negocjacjach.

Projekt bez tytułu (14)Sprawdzisz podstawowe strategie negocjacyjne.

Projekt bez tytułu (14)Przeanalizujesz etapy procesu przetargowego i negocjacyjnego.

Projekt bez tytułu (14)Przygotujesz własne cele i argumentację negocjacyjną.

Projekt bez tytułu (14)Zdobędziesz wiedzę o wewnętrznych regulacjach Klientów, funkcjach ich„strażników” oraz sposobach wyboru partnerów.

Projekt bez tytułu (14)Dowiesz się jak rozpoznawać taktyki negocjacyjne i odpowiadać na nie.

Kopia Dodaj nagłówek (9)


Projekt bez tytułu (8)WYKŁADOWCA

 F32 Magdalena Spisak



 INFORMACJE ORGANIZACYJNE

  


 Projekt bez tytułu (13) OPINIE O SZKOLENIU

 

  4,15

  • Bardzo miło i przyjemnie o finansach.

                                                                                    

Projekt bez tytułu (12)