Dodaj nagłówek (41)


 Projekt bez tytułu (8)O TRENERCE

Posiada doświadczenie w pracy po stronie Reklamodawcy (Procurement) i Agencji. Współpracuje z Działami Zakupów, Procurement'u i Marketingu. Prowadzi szkolenia z obszaru dobrych praktyk przetargowych dla agencji, jak i klientów. Wspiera w sytuacjach kryzysowych w relacji biznesowej. W Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR odpowiada m.in. za Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja (w tym prowadzenie spotkań i ustaleń grup, opracowanie i redakcję publikacji w 8 obszarach: full service, digital, eventy, PR, media, branding, produkcja TV, incentive travel). Realizowała przetargi reklamowe i projekty optymalizacji kosztów m.in. dla: BNP Paribas, Bacardi-Martini, Bakalland, Eko-Park, Pekaes/ Kulczyk Inwestments SA, SABMiller, Konfederacja Lewiatan. Do 2012 roku zarządzała zakupami marketingowymi marek z portfolio CANAL+ Cyfrowy. Do 2007 roku związana z branżą komunikacji marketingowej- z ramienia Client Service obsługiwała m.in. Telekomunikację Polską (DDB Warszawa), Duracel, Logitech, Dominet Bank. Pracowała w zespole odpowiedzialnym za wprowadzenie na polski rynek marki Polbank (BNA).


 Projekt bez tytułu (17)PROJEKTY

A Digital Newsletter from Henrietta (29)


Projekt bez tytułu (13) OPINIE O TRENERCE

  • Przejrzysty cel i efekt szkolenia.
  • Bardzo ciekawie prowadzone.
  • Praktyczne przykłady oraz zwroty używane w negocjacjach.

4,85 (1)