JACEK STUDZIŃSKI


O TRENERZE

Z branżą reklamową związany od 20 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. w D’Arcy, G7, Leo Burnett, Grey GroupPoland, TBWA i 180heartbeats + Jung v. Matt. Do Adshares przeszedł z Isobar Polska, gdzie był odpowiedzialny za przygotowywanie koncepcji strategicznych. W swojej zawodowej karierze pracował dla takich firm, jak m.in. Era GSM/T-Mobile, Idea/Orange, Grupa FIAT, Grupa Żywiec, KP SAB Miller (Redd's), Carlsberg (Bosman, Kasztelan, Piast), Mars Inc. (Twix, Dove, Pedigree, Chappi, KiteKat). Twórca strategii rebrandingu RWE na Innogy („Miło cię widzieć”) oraz kampanii „Warto poprawiać” dla OBI.


PROJEKTY

SSM (1)      


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Fantastyczne zajęcia – dużo praktyki, konkretne case'y.
  • Świetna dynamika szkolenia, mnóstwo wiedzy.
  • Fajna forma zajęć, dobre, angażujące ćwiczenia.
  • Przyjazny, profesjonalny i zaangażowany trener.
  • Ciekawe, praktyczne case'y.

4,85 (2)