Dodaj nagłówek (43)


Projekt bez tytułu (8)O TRENERZE

Strateg ponad 18-letnim doświadczeniem, które zdobywał m.in. w agencjach TBWA, G7, Grey Group i Leo Burnett oraz 180heartbeats + Jung v. Matt. Realizował projekty dla takich firm jak AXA, Chipita, Credit Agricole, Cropp Clothing, Ferrero, Heineken, Mars (Twix, Dove, Pedigree, Chappi, KiteKat), Nivea, Orange, SAB Miller i T-Mobile. Twórca strategii rebrandingu RWE na Innogy (“Miło cię widzieć”) oraz kampanii “Warto poprawiać” dla OBI.


 Projekt bez tytułu (17)PROJEKTY

A Digital Newsletter from Henrietta (18)


 Projekt bez tytułu (13)OPINIE O TRENERZE

  • Super cas'y, nawiązanie do case'u finałowego.
  • Przyjazna postawa prowadzących, drabina korzyści.
  • Dobre, angażujące ćwiczenia.
  • Świetnie uzupełniający się prowadzący, dużo wiedzy i fajna forma zajęć.
  • Fantastyczne zajęcia- dużo praktyki, konkretne case'y.
  • Świetna dynamika prezentacji, najwięcej wiedzy.
  • Ciekawe case'y praktyczne.

4,85 (2)