JAK BUDOWAĆ MARKĘ KROK PO KROKU
Marka to pojęcie abstrakcyjne, istniejące tylko w ludzkich umysłach.
Aby ją zbudować, potrzebujesz strategii. Czy wiesz, jak to zrobić? Od czego zacząć? Na jakie pytania musisz sobie odpowiedzieć? Co musisz wiedzieć? Co w budowaniu marki jest ważne, a co ważne nie jest?
Strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta – przekonasz się o tym podczas tego szkolenia. Zdobędziesz narzędzia potrzebne do budowania silnych marek i nauczysz się z nich korzystać.
O WARSZTACIE
Nie masz czasu na MBA, ale chcesz pogłębić i uporządkować wiedzę o strategii,
żeby tworzyć silne marki? Chcesz nauczyć się budować marki, które ludzie kochają,
a nie tylko lubią? Chcesz zrozumieć tajniki strategii i nauczyć się korzystania
z najważniejszych narzędzi?
• Czym jest marka i jak się ją tworzy?
• Od czego zaczyna się budowanie marki – od insight’u, od misji, od produktu?
• Na jakie pytania trzeba znać odpowiedź?
• Co to jest strategia marki i jak to się ma do pozycjonowania czy strategii
komunikacji?
• Czym różni się strategia marki od strategii marketingowej i strategii komunikacji?
• Jak odróżnić tożsamość marki od wizerunku i pozycjonowania?
Te pozornie proste pytania budzą więcej wątpliwości niż odpowiedzi nawet u osób
z ogromnym doświadczeniem w komunikacji. A są to przecież podstawy w strategii,
bo strategia to nic innego jak umiejętne odpowiadanie na dobrze zadane pytania.
Nauczysz się odpowiadać na wszystkie powyższe i wiele innych, kluczowych
dla sukcesu marki pytań. I bardzo ważne – Twoja wiedza o marce będzie spójna,
klarowna i uporządkowana. Szkolenie połączone jest z warsztatem, przećwiczysz
więc cały proces strategiczny i poznasz cenne techniki warsztatu strategicznego.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
• Zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat budowania marki i kluczowych
pojęć marketingowych
• Przejdziesz proces budowania marki na narzędziach strategicznych
• Nauczysz się sekwencji zadawania pytań strategicznych
• Poznasz i nauczysz się stosować najważniejsze zasady budowania marki
• Zdobędziesz i uporządkujesz swoją wiedzę strategiczną
• Nauczysz się poruszać w gąszczu trudnych pojęć i narzędzi strategicznych
• Doświadczysz tego osobiście, że strategia marki jest w gruncie rzeczy bardzo prosta
WIĘCEJ INFORMACJI
WYKŁADOWCA
TERMINY SZKOLENIA
- 12.05.2021
- 16.06.2021
GODZINY
9:00 – 15:00 (z godzinną przerwą regeneracyjną)
KOSZT UDZIAŁU
- 500,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
- 550,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)
KONTAKT
szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012
Opinie o szkoleniu:
-
Poukładana wiedza, przykłady.
-
Proporcja między wiedzą teoretyczną a prezentacją case'ów.
-
Rozjaśniło się wiele spraw, jako designer będę w stanie lepiej ukierunkować swoją pracę.
-
Poszerzenie wiedzy i bardzo sympatyczna atmosfera.
-
Poukłądana wiedza, czytelny i przejrzysty sposób prowadzenia.
Ocena programu szkolenia:
- 4,9 na 5