KATARZYNA PIWOWARCZYK-ATYS


O TRENERCE

Country Marketing Director w IKEA Retail.Posiada bardzo bogate doświadczenie w obszarze strategii marketingowych, marketingu i badań, które zdobyła, pracując m.in. w agencji reklamowej Publicis, po stronie marketera w Nutricia (Grupa Danone) oraz w Kompanii Piwowarskiej (Tyskie, Redd’s, marki piw czeskich i premium). Wykładowczyni na takich uczelniach, jak Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Handlowa, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie oraz Szkoła Strategii Marki SAR. Jest członkinią i akredytowaną facylitatorką w ramach International Association of Facilitators.


PROJEKTY

Logo SSM      


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Ogromna wiedza i doświadczenie trenerki.
  • Bardzo fajna forma prowadzenia zajęć: interakcja z grupą, energia, charyzma, zaangażowanie. 
  • Świetny materiał, prezentacja oraz kontakt z grupą. 
  • Ciekawy dobór przykładów.
  • Swoboda prelegenta, duże doświadczenie, a przy tym luz i pasja.

 4,95