O TRENERCE
Country Marketing Director w IKEA Retail.Posiada bardzo bogate doświadczenie w obszarze strategii marketingowych, marketingu i badań, które zdobyła, pracując m.in. w agencji reklamowej Publicis, po stronie marketera w Nutricia (Grupa Danone) oraz w Kompanii Piwowarskiej (Tyskie, Redd’s, marki piw czeskich i premium). Wykładowczyni na takich uczelniach, jak Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Handlowa, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie oraz Szkoła Strategii Marki SAR. Jest członkinią i akredytowaną facylitatorką w ramach International Association of Facilitators.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Ogromna wiedza i doświadczenie trenerki.
- Bardzo fajna forma prowadzenia zajęć: interakcja z grupą, energia, charyzma, zaangażowanie.
- Świetny materiał, prezentacja oraz kontakt z grupą.
- Ciekawy dobór przykładów.
- Swoboda prelegenta, duże doświadczenie, a przy tym luz i pasja.