O TRENERZE
Od kilkunastu lat związany z badaniami marketingowymi. Pracował w firmach badawczych TNS, GfK, Gemius, gdzie realizował projekty segmentacyjne, produktowe i wizerunkowe. Od 2011 roku był odpowiedzialny za badania konsumenckie w firmach CYFRA+ oraz w nc+. W TVN zajmował się diagnostyką konsumencką, insightami strategicznymi w obszarze online oraz badaniami marki. Obecnie zarządza działem odpowiedzialnym za diagnostykę strategiczną w firmie One Eleven. Jego pasją są media, a w szczególności obserwacja tego, jak technologie komunikacyjne wpływają na nasze codzienne życie.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Przykłady z rynku, przydatne nowinki, możliwość wymiany doświadczeń w grupach.
- Ustrukturyzowanie wiedzy przeplatane praktycznymi ćwiczeniami.
- Bardzo dużo przydatnych informacji popartych fachową literaturą i przykładami.
- Dużo dobrego materiału, który przyda się w pracy.
- Świetna atmosfera zajęć.