KRZYSZTOF GORYŃSKI


O TRENERZE

Od kilkunastu lat związany z badaniami marketingowymi. Pracował w firmach badawczych TNS, GfK, Gemius, gdzie realizował projekty segmentacyjne, produktowe i wizerunkowe. Od 2011 roku był odpowiedzialny za badania konsumenckie w firmach CYFRA+ oraz w nc+. W TVN zajmował się diagnostyką konsumencką, insightami strategicznymi w obszarze online oraz badaniami marki. Obecnie zarządza działem odpowiedzialnym za diagnostykę strategiczną w firmie One Eleven. Jego pasją są media, a w szczególności obserwacja tego, jak technologie komunikacyjne wpływają na nasze codzienne życie.


PROJEKTY

 Logo SSM


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Przykłady z rynku, przydatne nowinki, możliwość wymiany doświadczeń w grupach.
  • Ustrukturyzowanie wiedzy przeplatane praktycznymi ćwiczeniami.
  • Bardzo dużo przydatnych informacji popartych fachową literaturą i przykładami.
  • Dużo dobrego materiału, który przyda się w pracy.
  • Świetna atmosfera zajęć.

4,85 (2)