Dodaj nagłówek (25)


Projekt bez tytułu (8)O TRENERZE

Od kilkunastu lat związany z badaniami marketingowymi. Pracował w firmach badawczych TNS/GFK/Gemius, gdzie realizował liczne projekty segmentacyjne, produktowe, i wizerunkowe. Od 2011 roku był odpowiedzialny za badania konsumenckie w firmach: CYFRA+ oraz w nc+. Później w TVN zajmował się diagnostyką konsumencką, insightami strategicznymi w obszarze online oraz badaniami marki. Obecnie zarządza działem odpowiedzialnym za diagnostykę strategiczną w firmie o11e. Jego pasją są media, a w szczególności obserwacja tego, jak technologie komunikacyjne wpływają na nasze codzienne życie.


Projekt bez tytułu (17)PROJEKTY

A Digital Newsletter from Henrietta (18)


 Projekt bez tytułu (13)OPINIE O TRENERZE

  • Wiedza, materiał oraz sposób prowadzenia jak najnardziej na plus.
  • Dużo ciekawych danych, źródeł, przykładów.
  • Dużo dobrego materiału, który przyda się w przyszłości.
  • Ogromna podbudowa teoretyczna/wiedza-badania.
  • Luźna atmosfera.
  • Ustrukturyzowanie wiedzy przeplatane ćwiczeniami.

4,85 (2)