Krzysztof Goryński
Dyrektor diagnostyki O11e
O TRENERZE:
Od kilkunastu lat związany z badaniami marketingowymi. Pracował w firmach badawczych TNS/GFK/Gemius, gdzie realizował liczne projekty segmentacyjne, produktowe, i wizerunkowe. Od 2011 roku był odpowiedzialny za badania konsumenckie w firmach: CYFRA+ oraz w nc+. Później w TVN zajmował się diagnostyką konsumencką, insightami strategicznymi w obszarze online oraz badaniami marki. Obecnie zarządza działem odpowiedzialnym za diagnostykę strategiczną w firmie o11e. Jego pasją są media, a w szczególności obserwacja tego, jak technologie komunikacyjne wpływają na nasze codzienne życie.
PROJEKTY:
OPINIE O TRENERZE:
- Wiedza, materiał oraz sposób prowadzenia jak najnardziej na plus.
- Dużo ciekawych danych, źródeł, przykładów.
- Dużo dobrego materiału, który przyda się w przyszłości.
- Ogromna podbudowa teoretyczna/wiedza-badania.
- Luźna atmosfera.
- Ustrukturyzowanie wiedzy przeplatane ćwiczeniami.
OCENA TRENERA:
4,5/5