O TRENERCE
Projektantka strategii, doświadczeń klienta oraz ekspertka transformacji kliento-centrycznych.Zarządza działem Design w Play (UX,UI,Service). Prowadzi procesy budowania strategii marek, zintegrowanej strategii komunikacji oraz innowacji. Fanka metody warsztatowej i technik kreatywnego myślenia w biznesie. Certyfikowana facylitatorka metody LEGO® Serious Play®. Pracowała dla międzynarodowych agencji reklamowych, m.in. jako dyrektor strategii w LemonSkyJWT oraz dyrektor strategii w Publicis.Wykłada w School of Form oraz w Szkole Strategii Marki SAR.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Daje bardzo przydatne wskazówki oraz oferuje świeże spojrzenie na sztukę prezentacji.
- Świetna prowadząca z indywidualnym podejściem do każdego uczestnika szkolenia.
- Ogromne zaangażowanie, interaktywny sposób prowadzenia zajęć.
- Ilustrowanie teorii biznesowymi przykładami, dużo ciekawych case’ów.
- Kreatywne podejście do prototypowania.