MARKETING SZEPTANY
Czy wiesz, że od 20 do 50% decyzji o zakupie wynika z rekomendacji? W dobie natarczywej reklamy bombardującej nabywców offline i online to rekomendacje sprawiają, że decyzja o zakupie staje się szybsza i łatwiejsza. Dlaczego ludzie mówią o produktach i usługach? Jak sprawić, aby mówili o Twojej marce? Jak ich zaciekawić i dać im powód do rozmowy? Ten warsztat pokazuje jak uwolnić potencjał word-ofmouth – najstarszego i najnowszego zarazem medium promocji.
O WARSZTACIE
Spadek efektywności reklamy zmusza marketerów do poszukiwania nowych sposobów przykucia uwagi konsumenta. Rekomendacje to najbardziej wiarygodne, perswazyjne i spersonalizowane źródło informacji. Wbrew pozorom era cyfrowa zwiększa znaczenie relacji międzyludzkich. W dobie komunikacji online rekomendacje zyskują nieosiągalny dotąd zasięg i silę. Skondensowany, 4-godzinny warsztat pozwala uczestnikom zrozumieć potencjał word-of-mouth, usystematyzować pojęcia z nim związane i przede wszystkim dowiedzieć się jak w praktyce wspierać rekomendacje. Krótkie moduły teoretyczne w postaci „pigułek wiedzy” opartych na najnowszych wynikach badań przeplatają się z realnymi przykładami i angażującymi ćwiczeniami praktycznymi. W trakcie warsztatu uczestnicy planują działania z zakresu marketingu szeptanego dla własnej marki, produktu czy usługi.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
• Dowiesz się dlaczego ludzie mówią o markach, produktach, usługach i organizacjach
• Odkryjesz jak sprawić, żeby mówili
• Zaplanujesz strategię dla własnej marki
• Nauczysz się mierzyć i oceniać efektywność działań z zakresu marketingu szeptanego
WIĘCEJ INFORMACJI
WYKŁADOWCA
TERMINY SZKOLENIA
Dokładny termin wkrótce - szkolenia@sar.org.pl
GODZINY
9:00-13:00
KOSZT UDZIAŁU
- 400,00 zł netto (cena dla Członków SAR)
- 450,00 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)
ZGŁOSZENIA
szkolenia@sar.org.pl, 508-309-012