MARKETING W GRACH
Gry komputerowe stały się kluczowym biznesem w kategorii rozrywki, o wielkim zasięgu i wpływie na konsumentów - a jednocześnie są istotnym nośnikiem marketingowym. Grupa docelowa graczy jest tak silna, że warto prowadzić dla niej dedykowane działania. Wielu marketerów zaczęło inwestować w relacje ze społecznościami graczy, a dla niektórych gaming stał się stałym elementem planu marketingowego. Potencjał gamingu nie został jeszcze całkowicie wykorzystany - wręcz przeciwnie, jesteśmy dopiero przed najlepszymi realizacjami łączącymi świat reklamy oraz gier. Gaming, czyli wszystko, co jest związane z graniem, tworzeniem i oglądaniem gier komputerowych, zajął pozycję jednego z filarów popkultury obok telewizji, kina i muzyki. Kreuje styl życia coraz większej liczby konsumentów, a gry są źródłem inspiracji dla twórców działających w sferze tradycyjnych obszarów kultury. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie 16 milionów graczy (wliczając wszystkie platformy) generuje prawie 2 mld złotych przychodów rocznie, a 5,7 miliona osób zarejestrowanych na platformie Steam spędza średnio 40 godzin na graniu miesięcznie. Gaming i esport tak jak tradycyjne formy rozrywki są kanałami komunikacji.
O WARSZTACIE
Zajęcia prowadzone w formie interaktywnego wykładu i moderownej dyskusji z praktycznymi ćwiczeniami. Określimy skalę i strukturę rynku, omówimy definicje, rozwiejemy też stereotypowe chmury wiszące nad gamingiem. Omówimy dostępne poziomy wejścia w gaming, wspólnie z uczestnikami rozkładając na czynniki pierwsze case’y z rynku. W trybie warsztatowym przejdziemy przez typowe formy budowy komunikacji wokół gamingu i w esporcie.
WIĘCEJ INFORMACJI
WYKŁADOWCA
TERMINY SZKOLENIA
wkrótce!
GODZINY
9:00 - 17:00
KOSZT UDZIAŁU
- 900,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
- 1 100,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)
ZGŁOSZENIA
szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012
Opinie o szkoleniu:
-
Świetne przekazanie nowych informacji.
-
Szerokie spectrum materiału.
-
Dużo insightów, ciekawe case'y, obalanie stereotypów, mnogość szczegółów.
-
Szczerość prowadzącego i jego wiedza. 5. Dużo przykładów, konkretne dane.
-
Konkretne informacje i dane o trendach oraz działaniach na rynku gamingowym w Polsce i na świecie.
-
Duża dawka wiedzy teoretycznej i analizy..
Ocena programu szkolenia:
- 4,9 na 5