MARKETING W GRACH

Gry komputerowe stały się kluczowym biznesem w kategorii rozrywki, o wielkim zasięgu i wpływie na konsumentów - a jednocześnie są istotnym nośnikiem marketingowym. Grupa docelowa graczy jest tak silna, że warto prowadzić dla niej dedykowane działania. Wielu marketerów zaczęło inwestować w relacje ze społecznościami graczy,  a dla niektórych gaming stał się stałym elementem planu marketingowego.  Potencjał gamingu nie został jeszcze całkowicie wykorzystany - wręcz przeciwnie, jesteśmy dopiero przed najlepszymi realizacjami łączącymi świat reklamy oraz gier. Gaming, czyli wszystko, co jest związane z graniem, tworzeniem i oglądaniem gier komputerowych, zajął pozycję jednego z filarów popkultury obok telewizji, kina i muzyki. Kreuje styl życia coraz większej liczby konsumentów, a gry są źródłem inspiracji  dla twórców działających w sferze tradycyjnych obszarów kultury. Nie inaczej jest  w Polsce, gdzie 16 milionów graczy (wliczając wszystkie platformy) generuje prawie  2 mld złotych przychodów rocznie, a 5,7 miliona osób zarejestrowanych na platformie Steam spędza średnio 40 godzin na graniu miesięcznie. Gaming i esport tak jak tradycyjne formy rozrywki są kanałami komunikacji.

O WARSZTACIE

Zajęcia prowadzone w formie interaktywnego wykładu i moderownej dyskusji  z praktycznymi ćwiczeniami. Określimy skalę i strukturę rynku, omówimy definicje, rozwiejemy też stereotypowe chmury wiszące nad gamingiem. Omówimy dostępne poziomy wejścia w gaming, wspólnie z uczestnikami rozkładając na czynniki pierwsze case’y z rynku. W trybie warsztatowym przejdziemy przez typowe formy budowy komunikacji wokół gamingu i w esporcie.

WIĘCEJ INFORMACJI

BROSZURA

WYKŁADOWCA

Łukasz Turkowski

TERMINY SZKOLENIA

wkrótce!

GODZINY

9:00 - 17:00

KOSZT UDZIAŁU

  • 900,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 1 100,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

ZGŁOSZENIA

szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012


Opinie o szkoleniu:

  • Świetne przekazanie nowych informacji.

  • Szerokie spectrum materiału.

  • Dużo insightów, ciekawe case'y, obalanie stereotypów, mnogość szczegółów.

  • Szczerość prowadzącego i jego wiedza. 5. Dużo przykładów, konkretne dane.

  • Konkretne informacje i dane o trendach oraz działaniach na rynku gamingowym w Polsce i na świecie.

  • Duża dawka wiedzy teoretycznej i analizy..

Ocena programu szkolenia:

  • 4,9 na 5