O TRENERCE
Z wykształcenia socjolog, od 15 lat strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów, wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek w sektorze FMCG. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako Brand & Innovation Manager w firmie spożywczej, następnie jako strateg i partner w Stratosferze Added Value, obecnie w PwC Polska odpowiada za Zespół Strategii Marki.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Mnóstwo przykładów z branży – fenomenalne!
- Duże umiejętność prowadzenia prezentacji, otwarta postawa i poczucie humoru.
- Bardzo motywujący, dobrze poprowadzony wykład. Cieszę, że mogłam w nim uczestniczyć.
- Trenerka bardzo zaangażowana w szkolenie, dająca ciekawe przykłady.
- Bardzo dobre zajęcia, otwartość, dyskusje, interesujące case'y.