Marta Marczak


O TRENERCE

Z wykształcenia socjolog, od 15 lat strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów, wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek w sektorze FMCG. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako Brand & Innovation Manager w firmie spożywczej, następnie jako strateg i partner w Stratosferze Added Value, obecnie w PwC Polska odpowiada za Zespół Strategii Marki.


PROJEKTY

 SSM_BLACK


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Mnóstwo przykładów z branży – fenomenalne!  
  • Duże umiejętność prowadzenia prezentacji, otwarta postawa i poczucie humoru.
  • Bardzo motywujący, dobrze poprowadzony wykład. Cieszę, że mogłam w nim uczestniczyć.
  • Trenerka bardzo zaangażowana w szkolenie, dająca ciekawe przykłady. 
  • Bardzo dobre zajęcia, otwartość, dyskusje, interesujące case'y.

4,95