Dodaj nagłówek (34)


 Projekt bez tytułu (8) O TRENERCE:

Socjolog, od 15 lat strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek w sektorze FMCG. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako Brand Manager w firmie spożywczej, następnie jako strateg i partner w Stratosferze, obecnie w PwC odpowiada za Zespół Strategii Marki.


Projekt bez tytułu (17)  PROJEKTY

A Digital Newsletter from Henrietta (18)


 Projekt bez tytułu (13)OPINIE O TRENERCE

  • Mnóstwo przykładów z branży- FENOMENALNE.
  • Ciekawe case'y, umiejętność prezentacji prowadzącej, otwarta postawa i poczucie humoru.
  • Dużo praktycznych przykładów, ciekawy sposób prowadzenia.
  • Bardzo motywujący wykład, nardzo dobrze prowadzony. Cieszę się, że mogłam posłuchać.
  • Trenerka bardzo zaangażowana w szkolenie, ciekawe przykłady.
  • Ciekawe case'y, otwartość, dyskusje.
  • Bardzo dobre zajęcia, ciekawe case'y.

4,95