F26 Michał Rutkowski

Michał Rutkowski

Dyrektor Zarządzający Agencji K2


O TRENERZE:

Ponad 20 lat doświadczenia w marketingu, ponad 10 lat – w mediach i marketingu internetowym, m.in. jako Dyrektor Strategiczny DDB Warszawa, Dyrektor Zarządzający Tribal DDB, zastępca Dyrektora Generalnego Grupy naTemat, od dwóch lat Dyrektor Marketingu i Strategii Marki Gazeta.pl. Pracował m.in. dla McDonald’s, Unilever, Johnson&Johnson, Allegro, Orange, Tyskie, Finlandia Vodka, PKO BP, Ekstraklasa SA. Juror konkursów Effie, MediaTrendy i mentor na meetupach Startupowych. Poprzednio dpowiadał za marketing, strategię marki i pozyskiwanie ruchu. Od maja 2020 Dyrektor Zarządzający agencji K2.


PROJEKTY:


 OPINIE O TRENERZE:

  • Ciekawy sposób prowadzenia zajęć, na zasadzie storytellingu.
  • Prowadzący był zaangażowany i profesjonalny.

OCENA TRENERA:

4,7/5