Dodaj nagłówek (38)


Projekt bez tytułu (8)O TRENERZE

Ponad 20 lat doświadczenia w marketingu, ponad 10 lat – w mediach i marketingu internetowym, m.in. jako Dyrektor Strategiczny DDB Warszawa, Dyrektor Zarządzający Tribal DDB, zastępca Dyrektora Generalnego Grupy naTemat, od dwóch lat Dyrektor Marketingu i Strategii Marki Gazeta.pl. Pracował m.in. dla McDonald’s, Unilever, Johnson&Johnson, Allegro, Orange, Tyskie, Finlandia Vodka, PKO BP, Ekstraklasa SA. Juror konkursów Effie, MediaTrendy i mentor na meetupach Startupowych. Poprzednio dpowiadał za marketing, strategię marki i pozyskiwanie ruchu. Od maja 2020 Dyrektor Zarządzający agencji K2.


 Projekt bez tytułu (17)PROJEKTY

A Digital Newsletter from Henrietta (18)


Projekt bez tytułu (13)OPINIE O TRENERZE

  • Ciekawy sposób prowadzenia zajęć, na zasadzie storytellingu.
  • Prowadzący był zaangażowany i profesjonalny.

 4,85 (4)