MICHAŁ RUTKOWSKI


O TRENERZE

Od ponad 20 lat związany z marketingiem, od ponad 10 lat – z mediami i marketingiem internetowym, m.in. jako Dyrektor Strategiczny DDB Warszawa, Dyrektor Zarządzający Tribal DDB, zastępca Dyrektora Generalnego Grupy naTemat oraz Dyrektor Marketingu i Strategii Marki Gazeta.pl. Pracował dla takich klientów, jak m.in. McDonald’s, Unilever, Johnson&Johnson, Allegro, Orange, Tyskie, Finlandia Vodka, PKO BP czy Ekstraklasa SA. Współtworzył wiele wybitnych kampanii reklamowych. Jest laureatem i jurorem wielu konkursówbranżowych, w tym Effie, Innovation, KTR i Cannes Lions. Wykłada w Szkole Strategii Marki SAR.


PROJEKTY

SSM (1)      


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Ciekawy sposób prowadzenia zajęć – na zasadzie storytellingu.
  • Zaangażowany i profesjonalny prowadzący.
  • Przyjazna, a zarazem profesjonalna atmosfera warsztatów.
  • Wysokie kompetencje trenera.
  • Ciekawe case’y.

 4,85 (4)