PRACA Z BRIEFEM AGENCYJNYM, KREATYWNYM, KLIENCKIM I MARKETINGOWYM
Kiedy myślisz „brief” automatycznie myślisz „agencja”. I to jest w porządku: briefy należą do tradycyjnych narzędzi pracy agencji. Wiele z nich nie rozpocznie projektu bez briefu. Dobry brief jest ważnym dokumentem, który należy zrobić dla każdego projektu marketingowego, niezależnie od tego, kto jest w niego zaangażowany. Nawet jeśli jest to projekt wewnętrzny. Nawet jeśli dotyczy to tylko freelancera lub dwóch. Czemu?
• Ustawiają oczekiwania,
• Określają odbiorców,
• Pokazują pożądane wyniki W SAR wypracowaliśmy zakres briefu, który przyjął cały rynek. Poznaj go od podstaw i pracuj profesjonalnie.
O WARSZTACIE
Brief to początek procesu planowania projektu komunikacyjnego. Jedynie bazując na zebranych od klienta informacjach agencja może być przygotowana do przygotowania i nanoszenia zmian w projekcie. Bez briefu nie istnieje komunikacja w projekcie komunikacji marketingowej. Bez briefu nie ma kampanii. Brief znać musi każdy.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
• Poznasz kluczowe elementy briefu klienckiego, czyli czego musimy się z niego dowiedzieć, na jakie pytania należy odpowiedzieć?
• Dowiesz się wszystkiego o procesie briefingowym i pracy z klientem - jak ma przebiegać, jakie ma etapy, o co i jak należy pytać?
• Nauczysz się interpretacji briefu klienckiego - przełożenia zwartych w nim informacji na konkretne działania komunikacyjne, czyli umiejętności stworzenia briefu „egzekucyjnego” (kreatywnego)
WIĘCEJ INFORMACJI
WYKŁADOWCA
TERMINY SZKOLENIA
25.03.2021
20.05.2021
GODZINY
9:00 - 13:00
KOSZT UDZIAŁU
- 500,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
- 550,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)
Opinie o szkoleniu:
-
Prezentacja oparta na realnych przykładach.
-
Zadania - praktyka jest najlepsza do przyswajania wiedzy.
-
Dużo ćwiczeń, dużo przykładów.
-
Nastawienie, warsztaty, brak monotonii.
-
Elementy merytorytoryczne szkolenia adekwatne dla tego obszaru.
-
Praca na konkretnych obszarach.
-
Przyjazna atmosfera szkolenia.
Ocena programu szkolenia:
- 4,3 na 5