Dobry research powinien być podstawą każdego projektu marketingowego. Żeby być skutecznym i nowatorskim w swoich działaniach, każdy marketer czy pracownik agencji musi zebrać niezbędną ilość wiedzy o kategorii i konsumencie przed rozpoczęciem rzeczywistej pracy. Niestety proste zapytanie wpisane do wyszukiwarki nie zawsze jest skuteczne, z drugiej strony nie zawsze też mamy czas i budżet na przeprowadzenie profesjonalnych badań rynku. Na szczęście możliwości samodzielnego zbierania wiedzy jest mnóstwo, trzeba tylko umieć zajrzeć w odpowiednie miejsca i zadać odpowiednie pytania. Trzeba tylko posiąść niezbędną wiedzę na temat źródeł i technik korzystania z nich.
O WARSZTACIE
Podczas intensywnego, 4-godzinnego warsztatu on-line uczestnicy:
• Dowiedzą się, w jaki sposób szukać informacji o marce i kategorii w sieci;
• Odkryją nowe źródła wiedzy, ogólnodostępne strony i serwisy, z których warto korzystać w swojej codziennej pracy;
• Dostaną do ręki praktyczne narzędzia i wiedzę jak konstruować proste ankiety oraz wywiady z konsumentami;
• Nauczą się wybierać spośród ogromu informacji w sieci te właściwe i wiarygodne;
• Poznają techniki zbierania danych jakościowych i ilościowych zarówno siedząc przed ekranem własnego komputera, jak i “w terenie”;
• Nauczą się systematyzować oraz analizować zebrane dane i informacje.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
• Dowiesz się jak zrobić skutecznych research, który pomoże w stworzeniu strategii, zaplanowaniu kampanii czy monitorowaniu działań konkurencji;
• Nauczysz się jak prostymi metodami i w szybki sposób znaleźć informacje, które pozwolą zdiagnozować sytuację marki oraz jej otoczenia konkurencyjnego;
• Będziesz w stanie samodzielnie zdobyć wiedzę o konsumencie, w momencie gdy sytuacja nie pozwoli Ci na przeprowadzenie czasochłonnych i kosztownych badań rynkowych.
WYKŁADOWCA
OPINIE O SZKOLENIU