A Digital Newsletter from Henrietta (10)

Dobry research powinien być podstawą każdego projektu marketingowego.  Żeby być skutecznym i nowatorskim w swoich działaniach, każdy marketer czy pracownik agencji musi zebrać niezbędną ilość wiedzy o kategorii i konsumencie przed rozpoczęciem rzeczywistej pracy. Niestety proste zapytanie wpisane  do wyszukiwarki nie zawsze jest skuteczne, z drugiej strony nie zawsze też mamy czas i budżet na przeprowadzenie profesjonalnych badań rynku. Na szczęście możliwości samodzielnego zbierania wiedzy jest mnóstwo, trzeba tylko umieć zajrzeć w odpowiednie miejsca i zadać odpowiednie pytania. Trzeba tylko posiąść niezbędną wiedzę na temat źródeł i technik korzystania z nich.


Projekt bez tytułu (5)O WARSZTACIE

Podczas intensywnego, 4-godzinnego warsztatu on-line uczestnicy:

• Dowiedzą się, w jaki sposób szukać informacji o marce i kategorii w sieci;

• Odkryją nowe źródła wiedzy, ogólnodostępne strony i serwisy, z których warto korzystać w swojej codziennej pracy;

• Dostaną do ręki praktyczne narzędzia i wiedzę jak konstruować proste ankiety oraz wywiady z konsumentami;

• Nauczą się wybierać spośród ogromu informacji w sieci te właściwe i wiarygodne;

• Poznają techniki zbierania danych jakościowych i ilościowych zarówno siedząc przed ekranem własnego komputera, jak i “w terenie”;

• Nauczą się systematyzować oraz analizować zebrane dane i informacje.


Projekt bez tytułu (6)NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Dowiesz się jak zrobić skutecznych research, który pomoże w stworzeniu strategii, zaplanowaniu kampanii czy monitorowaniu działań konkurencji;

• Nauczysz się jak prostymi metodami i w szybki sposób znaleźć informacje, które pozwolą zdiagnozować sytuację marki oraz jej otoczenia konkurencyjnego;

• Będziesz w stanie samodzielnie zdobyć wiedzę o konsumencie, w momencie gdy sytuacja nie pozwoli Ci na przeprowadzenie czasochłonnych i kosztownych badań rynkowych.

Kopia Dodaj nagłówek (9)


Projekt bez tytułu (8)WYKŁADOWCA

F15 Rafał Lampasiak


INFORMACJE ORGANIZACYJNE (7)


Projekt bez tytułu (13)OPINIE O SZKOLENIU

opinie_reserach

Projekt bez tytułu (12)