RESEARCH, CZYLI SAMODZIELNE POZYSKIWANIE WIEDZY O KONSUMENCIE I KATEGORII

Dobry research powinien być podstawą każdego projektu marketingowego.  Żeby być skutecznym i nowatorskim w swoich działaniach, każdy marketer czy pracownik agencji musi zebrać niezbędną ilość wiedzy o kategorii i konsumencie przed rozpoczęciem rzeczywistej pracy. Niestety proste zapytanie wpisane  do wyszukiwarki nie zawsze jest skuteczne, z drugiej strony nie zawsze też mamy czas i budżet na przeprowadzenie profesjonalnych badań rynku. Na szczęście możliwości samodzielnego zbierania wiedzy jest mnóstwo, trzeba tylko umieć zajrzeć w odpowiednie miejsca i zadać odpowiednie pytania. Trzeba tylko posiąść niezbędną wiedzę na temat źródeł i technik korzystania z nich.

O WARSZTACIE

Podczas intensywnego, 4-godzinnego warsztatu on-line uczestnicy:

• Dowiedzą się, w jaki sposób szukać informacji o marce i kategorii w sieci;

• Odkryją nowe źródła wiedzy, ogólnodostępne strony i serwisy, z których warto korzystać w swojej codziennej pracy;

• Dostaną do ręki praktyczne narzędzia i wiedzę jak konstruować proste ankiety oraz wywiady z konsumentami;

• Nauczą się wybierać spośród ogromu informacji w sieci te właściwe i wiarygodne;

• Poznają techniki zbierania danych jakościowych i ilościowych zarówno siedząc przed ekranem własnego komputera, jak i “w terenie”;

• Nauczą się systematyzować oraz analizować zebrane dane i informacje.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Dowiesz się jak zrobić skutecznych research, który pomoże w stworzeniu strategii, zaplanowaniu kampanii czy monitorowaniu działań konkurencji;

• Nauczysz się jak prostymi metodami i w szybki sposób znaleźć informacje, które pozwolą zdiagnozować sytuację marki oraz jej otoczenia konkurencyjnego;

• Będziesz w stanie samodzielnie zdobyć wiedzę o konsumencie, w momencie gdy sytuacja nie pozwoli Ci na przeprowadzenie czasochłonnych i kosztownych badań rynkowych.

WYKŁADOWCA

Rafał Lampasiak

TERMINY SZKOLENIA

  • 17.09.2020 r.
  • 20.11.2020 r.

BROSZURA

GODZINY

10:00-14:00 (z godzinną przerwą regeneracyjną)

KOSZT UDZIAŁU

  • 500,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 550,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

REJESTRACJA

KONTAKT

szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012