lozinski

Roman Łoziński

Założyciel Think ECO


O TRENERZE:


Od 15 lat związany ze sprzedażą i reklamą, pełnił funkcję Strategy Director w agencji Ars Thanea. Planował i wdrażał kampanie dla takich marek jak Pracuj.pl, Miasto Łódź, Volkswagen, LG Electronics, Play i Heineken. Interesuje się psychologią i ekonomią behawioralną. Jest współtwórcą SMI Marketing Interaktywny przy SAR. Prowadził zajęcia w ramach podyplomowych studiów Psychologia Reklamy na UW, a także był prelegentem na konferencjach, takich jak Kongres Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, Brand(s) New Order, InternetBeta, Forum IAB, Mobile Trends Conference, Inspiring Solutions.


PROJEKTY:


OPINIE O TRENERZE:

  • Praktyczne podejście do tematu, duże doświadczenie prowadzącego.
  • Sposób prowadzenia zajęć, przystępnie podane treści, otwarcie na grupę.
  • Cele bardzo przydatne, fajnie tłumaczy trudne rzeczy- nagle są proste.
  • Super- tak powinny wyglądać i być prowadzone każde zajęcia.
  • Świetny prowadzący, super zajęcia!!
  • Roman jest świetny.
  • Bardzo na plus chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem na podstawie prawdziwych case'ów. Czułam, że mogłam w 100% uwierzyć w to, co wykładowca przekazał.
  • Bardzo fajne zajęcia. Prowadzący elastyczny, dawał cenne wskazówki.
  • Roman is the best :)
  • Super atmosfera i ciekawe, niekonwencjonalne podejście jak zawsze z Romanem.

OCENA TRENERA:

4,8/5