ROMAN ŁOZIŃSKI


O TRENERZE

Od kilkunastu lat związany ze sprzedażą i reklamą.Pełnił funkcję Strategy Directora w agencji Ars Thanea. Planował i wdrażał kampanie dla takich marek, jak Pracuj.pl, Miasto Łódź, Volkswagen, LG Electronics, Play i Heineken. Interesuje się psychologią i ekonomią behawioralną. Prowadził zajęcia w ramach podyplomowych studiów Psychologia Reklamy na Uniwersytecie Warszawskim. Prelegent na wielu branżowych konferencjach.Brał udział w tworzeniu Szkoły Marketingu Interaktywnego w SAR, a następnie działał w Radzie Programowej Szkoły. Prowadzi zajęcia w Szkole Strategii Marki SAR.


PROJEKTY

 SSM


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Dobrze tłumaczy trudne zagadnienia, któredzięki niemu stają się proste.
  • Super – tak powinny wyglądać i być prowadzone każde zajęcia!
  • Chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem na podstawie prawdziwych case'ów. Czułam, że mogłam w 100% wierzyć w to, co wykładowca przekazał.
  • Bardzo fajne zajęcia. Prowadzący elastyczny, dawał cenne wskazówki.
  • Super atmosfera i ciekawe, niekonwencjonalne podejście.

4,85