WARSZTATY BUDUJĄ ZESPÓŁ
Praca z klientem może być znacznie bardziej efektywna, jeśli odbywa się na poziomie partnerskim. Agencja i klient pracujący wspólnie jako ZESPÓŁ, a nie dwie odrębne strony (zamawiający i wykonawca) osiągają dużo lepsze wyniki. Taki model zapewnia również większą satysfakcję i atmosferę współpracy. Jedną z najlepszych i sprawdzonych metod dla takiej współpracy jest formuła warsztatowa. Zespół zaangażowany w realizację konkretnego celu może wówczas wspólnie wypracowywać efektywne rozwiązania. To właśnie tego rodzaju relacje-oparte na zaufaniu i współpracy celu-szybko zacieśniają więzy pomiędzy agencją i klientem.
O WARSZTACIE
Szkolenie obejmuje dwa obszary tematyczne:
• Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mogli poznać sposoby pozwalające
diagnozować siłę i spójność zespołów projektowych. Poza tym nauczą się w jaki
sposób zwiększać wspólną odpowiedzialność, zapewniać wzajemne wsparcie i
współpracę w ramach zespołów. Dowiedzą się również, jak identyfikować
i niwelować dysfunkcje w zespole.
• Uczestnicy otrzymają najważniejsze informacje i narzędzia pozwalające
wprowadzić kulturę pracy opartą na prowadzeniu warsztatów.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
•Definiować cele i zadania dla zespołów projektowych;
• Rozpoznawać dysfunkcje w pracy zespołów;
• Tworzyć tzw. Kartę Zespołu;
• Projektować warsztaty;
• Płynniej prowadzić procesy warsztatowe.
WIĘCEJ INFORMACJI
WYKŁADOWCA
TERMINY SZKOLENIA
wkrótce!
GODZINY
9:00-17:00
KOSZT UDZIAŁU
- 900,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
- 1 100,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)