ZINTEGROWANA PROMOCJA ONLINE
Gdy 50 lat temu powstawał Internet nikt nie przypuszczał, że zrewolucjonizuje sposób w jaki podejmujemy decyzje zakupowe. Dziś zarówno w Europie jak i na świecie Internet to medium o największym udziale w wydatkach reklamowych. Dlaczego promocja online jest dziś tak ważna? Jakie możliwości oferuje? Jak dotrzeć do konsumenta online? Jak budować spójną i skuteczną promocję w wirtualnym świecie? Jak mierzyć i oceniać wyniki działań? Jeśli szukasz odpowiedzi choć na jedno z tych pytań ten kurs jest właśnie dla Ciebie!
O WARSZTACIE
Dla efektywnego funkcjonowania w roli marketera kluczowa jest znajomość zmieniających się zachowań nabywców i aktualizacja wiedzy na temat dostępnych technologii oraz umiejętność zastosowania wiedzy z zakresu promocji online do planowania, wdrażania i oceny działań marketingowych. Interaktywny, jednodniowy warsztat pozwala przyswoić najistotniejsze zagadnienia teoretyczne podane „w pigułce” i oparte na najnowszych wynikach badań oraz poznać realne przykłady skutecznych, zintegrowanych kampanii promocyjnych online z różnych rynków geograficznych. Ponadto warsztat daje możliwość poznania narzędzi i zbudowania strategii komunikacji online dla własnej marki, produktu, usługi czy przedsiębiorstwa.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
• Dowiesz się jak Internet wpłynął na zmianę na zachowań zakupowych nabywców i działania marketingowe
• Nauczysz się jak krok po kroku zaplanować strategię promocji online
• Poznasz narzędzia pozwalające skutecznie promować markę w Internecie
• Dowiesz się jak mierzyć i oceniać efektywność promocji online
WIĘCEJ INFORMACJI
WYKŁADOWCA
TERMINY SZKOLENIA
- wkrótce!
GODZINY
- 2 dni x 3h
KOSZT UDZIAŁU
- 800,00 zł netto (cena dla Członków SAR)
- 900,00 zł netto (cena dla firm niezrzeszonych)
ZGŁOSZENIA
szkolenia@sar.org.pl, 508-309-012