Profesjonalny influencer marketing na YouTube by Innovation & LTTM
Jak rozgryźć platformę YouTube? Jak dobrać influencera oraz jak z nim współpracować? Czym charakteryzuje się dobry influencer marketing? Jak mierzyć wyniki takich kampanii? Odpowiedzi na te i inne Wasze pytania udzielimy już 3 lutego. Zapraszamy na 4-godzinne, intensywne spotkanie, pełne skondensowanej wiedzy w ramach współpracy projektu Innovation razem z grupą LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gamellon, Mellon Media)".
Wydarzenie odbędzie się 3 lutego w siedzibie naszego Stowarzyszenia, ul. Czerska 8/10. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatne. Zapraszamy do zapisów pod adresem mailowym matylda.kirstein@sar.org.pl. O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc jest ograniczona.
Regulamin Influencer Marketing
REJESTRACJA 08:45-9:30
WYDARZENIE: 09:30 -13:00 (w tym 15 minutowa przerwa)
Agenda:
- WPROWADZENIE
- Tempo zmian na YouTube
- YouTube i influencerzy jako fenomen kulturowy
- Aktualne zmiany w konsumpcji mediów w Polsce
- Megatrend - najważniejsze statystyki i fakty dotyczące YouTube i wideo
- Kim jest i kim nie jest "influencer" i co od niego kupujemy (kluczowe zmienne)
- RÓŻNORODNOŚĆ ŚWIATA YOUTUBE
- Horyzontalny przegląd kategorii tematycznych
- Kluczowe różnice między kategoriami (wyniki analizy porównawczej)
- Różnorodność formatów - jak je wykorzystać
- "Supermoce" influencerów
- Dobór influencerów do kampanii
- 4 NAJBARDZIEJ EFEKTYWNE FORMY WSPÓŁPRACY Z INFLUENCERAMI NA YOUTUBE
- Kanał własny marki
- Program influencerski
- Subformat
- Wideomarketing
- PROCES WSPÓŁPRACY
- Podejście strategiczne - etapy
- YouTube w ekosystemie całej kampanii
- Branded content + działania mediowe
- Najczęstsze i największe błędy
- SPOSOBY POMIARU EFEKTYWNOŚCI
- Metodologie badawcze
- Narzędzia pomiaru
- Dobór KPI
- PODSUMOWANIE + SESJA Q&A
Wszystkie ww. punkty poparte przykładami, studiami przypadków, najnowszymi danymi oraz autorskimi analizami i badaniami.
Prowadzący:
Kamil Bolek - dyrektor marketingu LTTM, największej w Polsce grupie świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą LifeTube, TalentMedia, HubYT i Mellon Media. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)"