SAR i zrównoważony rozwój
Ruszyła nowa inicjatywa SAR, której celem jest wypracowanie i upowszechnienie dobrych praktyk w zakresie zrównoważonego rozwoju w branży komunikacji marketingowej. Do współpracy zaprosiliśmy swoich członków, przedstawicieli stowarzyszeń branżowych, instytucji pozarządowych, firm konsultingowych i badawczych, reklamodawców oraz mediów.
W październiku i grudniu br. odbyły się spotkania grupy założycielskiej, a od stycznia praca będzie kontynuowana już w grupach roboczych, z których każda zajmie się jednym z trzech obszarów ESG – środowiskiem naturalnym (environment), ładem społecznym (social) i korporacyjnym (governance).
Grupa założycielska
- Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM
- Dariusz Andrian, CEO VML Poland
- Agata Czachórska, Country Sustainability Manager w IKEA Group
- Mateusz Galica, Prezes Lata Dwudzieste
- Sylwia Jedyńska, Sustainability Manager w Group One
- Anna Karczmarczuk , Managing Director Ipsos Poland, Prezeska Zarządu PTBRiO
- Marta Karwacka, Senior Manager, Sustainability Consulting Central Europe, Deloitte
- Paweł Kastory, CEO Corporate Profiles DDB Group
- Olga Korolec, CMO & Group Sustainability Director w Ringier Axel Springer
- Magdalena Kosińska, Marketing Director CEE, Philips Domestic Appliances
- Julia Kozak, Partner, ESG Coordinator ThinkTank
- Dariusz Maciołek, CMO w BNP Paribas Bank Polska S.A.
- Anna Miazga, Sustainability Manager w Accenture
- Mirella Panek-Owsiańska, ekspertka CSR, zarządzania różnorodnością i przywództwa kobiet
- Tomasz Pawlikowski, współzałożyciel Sustainable Brands Poland
- Agnieszka Sora, Regionalna Consulting Lead NCE, GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska
- Marzena Strzelczak, Prezeska Zarządu i Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu
- Agata Szustak, Strategy Manager w Zenith
- Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group Poland
- Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający SAR
- Anna Zimecka, Project Director SAR