Świetne narzędzia biznesowe, wspierające zarządzanie HR, relacje z klientami oraz monitoring zmian zachodzących na rynku.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR regularnie przeprowadza trzy badania branżowe, ukazujące trendy i zmiany w obszarze marketingu. Pierwsze to „salary survey”, polegające na mierzeniu zarobków pracowników różnych szczebli wśród członków Stowarzyszenia. Drugie jest poświęcone stawkom, jakie poszczególne firmy zrzeszone w SKM SAR oferują swoim klientom. A trzecie odnosi się do ogólnej sytuacji rynkowej poszczególnych członków.

Tym samym corocznie dostarczamy naszym członkom miarodajną i reprezentatywną wiedzę, która w istotny sposób pomaga w ocenie i porównywaniu miedzy sobą propozycji finansowych składanych przez agencje podczas procesu negocjacji wynagrodzenia i wpływają na wzajemne ustalenia korzystnych warunków współpracy pomiędzy agencją a klientem w dziesiątkach postępowań przetargowych.

Badania na zlecenie SKM SAR wykonuje firma IDEA! Management Consulting.

Badanie płac i stawki godzinowe agencji 2016 (pdf)
Badanie płac i stawki godzinowe agencji 2015 (pdf)
Badanie płac i stawki godzinowe agencji 2014 (pdf)
Badanie płac i stawki godzinowe agencji 2013 (pdf)
Badania płac i stawki godzinowe agencji 2012 (pdf)
Badania płac i stawki godzinowe agencji 2011 (pdf)
Badania płac i stawki godzinowe agencji 2010 (pdf)
Badania płac i stawki godzinowe agencji 2009 (pdf)
Badania płac i stawki godzinowe agencji 2008 (pdf)
Badania płac i stawki godzinowe agencji 2007 (pdf)
Badania płac i stawki godzinowe agencji 2006 (pdf)