Dodaj nagłówek (83)

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwySamodzielne przeprowadzanie audytu komunikacji zewnętrznej klienta oraz analiza komunikacji jego konkurencji;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyIdentyfikacja wyróżników komunikacji w prostaci map percepcji oraz benchmarków;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyAnaliza motywacji, celów i potrzeb konsumenta oraz określanie ścieżki zakupowej, wskazując punkty styczne w produktem;

Kopia Kopia Kopia Projekt bez nazwyTworzenie wytycznych do komunikacji, obejmujących wątki i konteksty narracyjne, ton komunikacji językowej i wizualnej oraz listę rekomendowanych narzędzi i kanałów komunikacji wraz z częstotliwością ich używania.

    _FORMA ZDALNA (otwarte)Kopia Kopia CZAS TRWANIA (3)Kopia Kopia CENA (6)       

     Dodaj podtytuł (10)

     Kopia pobierz broszurę

     Projekt bez tytułu (27)edafbbhs