MARCIN SAMEK

O TRENERZE

Strateg z niemal 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zdobywał je, pracując w agencjach reklamowych, w tym Agencji Reklamowej S4, HAVAS Worldgroup Warsaw (dawniej EURO RSCG) i McCann Worldgroup. Obecnie Chief Innovation Officer w McCann Poland. Pracował dla takich marek, jakMastercard, IKEA, Bank Pekao SA, KFC, Książęce, Lech, Coca-Cola, Wyborowa, Delicje, Peugeot czy Samsung. Wielokrotny laureat i juror konkursu Effie, w 2019 roku przewodniczył grupie jurorskiej. Wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR i SMB by Effie.


PROJEKTY

SSM (1)      Kopia SSM

Planowanie-kampanii_02 Projektowanie--strategii-komunikacji_02


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Podobała mi się energia szkoleniowca, jego zaangażowanie w dyskusje i rozmowy.
  • Bardzo dobre prowadzenie szkolenia, świetnie przekazana wiedza.
  • Doceniam otwartą rozmowę z uczestnikami na początku zajęć na temat ich oczekiwań co do szkolenia oraz feedback na koniec.
  • Prezentacja oparta na realnych przykładach, warsztatowa forma szkolenia.
  • Ciekawy, wciągający sposób prowadzenia zajęć.

4,95