A Digital Newsletter from Henrietta (16)


Projekt bez tytułu (8)O TRENERZE:

Kilkanaście lat pracy w reklamie, obecnie jako Strategy&SoMe Director kieruje działem strategii i social mediów w grupie McCann Worldgroup. Wcześniej pracował m.in. w Havas Worldgroup Warsaw i w Agencji Reklamowej S4. Obecnie współtworzy strategie marketingowe takich marek jak Mastercard, KFC, Wyborowa, Coca-Cola czy Bank Pekao, a wcześniej m.in. Permen, Peugeot, Książęce, Delicje, czy Praktiker.


Projekt bez tytułu (17)PROJEKTY:

A Digital Newsletter from Henrietta (17)

A Digital Newsletter from Henrietta (18)


Projekt bez tytułu (13)OPINIE O TRENERZE:

  • Energia szkoleniowca, zaangażowanie w dyskusję, rozmowy, zadania, warsztatowa forma szkolenia.
  • Atmosfera pracy kreowana przez prowadzącego, prezentacja oparta na realnych przykładach.
  • Zaangażowanie trenera, ćwiczenia praktyczne.
  • Otwarta rozmowa z uczestnikami na początku na temat ich oczekiwań co do szkolenia i otwarty feedback na koniec.
  • Jasny, klarowny tok prowadzenia szkolenia.
  • Atmosfera + sposób prowadzenia.
  • Profesjonalizm prowadzącego.
  • Cieakawy, wciągający sposób prowadzenia szkolenia.
  • Bardzo dobre prowadzenie szkolenia, świetnie przekazana wiedza.
  • Świetny prowadzący.

4,95