O TRENERCE
Doświadczenie w zakresie strategii zdobywała, pracując dla Kantar, jako strateżka w Leo Burnett, dyrektorka strategii w Isobar i Grey. Przez 10 lat pracowała na stanowisku doradczyni w obszarze strategii marketingowej w Stratosfera Added Value, gdzie odpowiadała m. in. za wprowadzenie na rynek marki Play oraz pozycjonowanie i strategię portfela marek ING. Prowadziła wykłady dla PTBRiO i Pulsu Biznesu, jej artykuły publikowano m. in. w Harvard Business Review Polska. Jest wielokrotną laureatką Effie – za wprowadzenie na rynek marki Play, czy komunikację marki IKEA. Trzykrotnie zasiadała w jury konkursu. Wykładowczyni w Szkole Strategii Marki SAR.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Dużo wiedzy i ciekawa formuła zajęć.
- Dobre, angażujące ćwiczenia.
- Fantastyczne zajęcia – dużo praktyki, konkretne biznesowe case'y.
- Świetna dynamika prezentacji, mnóstwo wiedzy.
- Przyjazna atmosfera.