AGNIESZKA GOZDEK


O TRENERCE

Doświadczenie w zakresie strategii zdobywała, pracując dla Kantar, jako strateżka w Leo Burnett, dyrektorka strategii w Isobar i Grey. Przez 10 lat pracowała na stanowisku doradczyni w obszarze strategii marketingowej w Stratosfera Added Value, gdzie odpowiadała m. in. za wprowadzenie na rynek marki Play oraz pozycjonowanie i strategię portfela marek ING. Prowadziła wykłady dla PTBRiO i Pulsu Biznesu, jej artykuły publikowano m. in. w Harvard Business Review Polska. Jest wielokrotną laureatką Effie – za wprowadzenie na rynek marki Play, czy komunikację marki IKEA. Trzykrotnie zasiadała w jury konkursu. Wykładowczyni w Szkole Strategii Marki SAR.


PROJEKTY

Logo SSM      logo MPM


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Dużo wiedzy i ciekawa formuła zajęć.
  • Dobre, angażujące ćwiczenia. 
  • Fantastyczne zajęcia – dużo praktyki, konkretne biznesowe case'y. 
  • Świetna dynamika prezentacji, mnóstwo wiedzy. 
  • Przyjazna atmosfera.

4,85 (2)