Dodaj nagłówek (26)


 Projekt bez tytułu (8)O TRENERZE

Zdobywała doświadczenie w strategiach marek w SMG/KRC Millward Brown, następnie w sieciowych agencjach takich jak D’Arcy i Leo Burnett, a także jako doradca w obszarze strategii marketingowej i partner w Stratosfera Added Value. W swojej karierze Agnieszka prowadziła wykłady dla PTBRiO i Pulsu Biznesu. Jest kilkukrotną laureatką Effie - za wprowadzenie na rynek marki Play i komunikację marki IKEA. Trzykrotnie zasiadała też w jury konkursu. Od 2016 roku prowadzi w Isobar Poland Group dział strategii złożony ze specjalistów z zakresu strategii marki, komunikacji 360, mediów społecznościowych i CRM.


 Projekt bez tytułu (17)PROJEKTY

A Digital Newsletter from Henrietta (18)

A Digital Newsletter from Henrietta (19)


 Projekt bez tytułu (13)OPINIE O TRENERZE

  • Super case'y, nawiązujące do case'u finałowego.
  • Przyjazna postawa prowadzących, drabina korzyści.
  • Dobre, angażujące ćwiczenia.
  • Świetnie uzupełniający się prowadzący, dużo wiedzy i fajna forma zajęć.
  • Fantastyczne zajęcia- dużo praktyki, konkretne case'y.
  • Świetna dynamika prezentacji, najwięcej wiedzy.
  • Ciekawe case'y praktyczne.

4,85 (2)