O TRENERZE
Moderator warsztatów kreatywnych, okazjonalnie wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył Miami Ad School-San Francisco. W swojej karierze prowadził projekty strategii pozycjonowania i komunikacji dla takich marek i klientów, jak Play, ING, Aviva, Avon, Allegro, Credit Agricole, Durex, Grupa Żywiec, Kross, Masło Roślinne, McDonald’s, Philips czy Soplica. Współtworzył prace nagradzane Grand Prix Effie i Cannes Lions.Jest jurorem konkursów Effie i Papaya Young Directors oraz wykładowcą w Szkole Strategii Marki SAR.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Zaimponowała mi energia prowadzącego połączona z niewiarygodną znajomością świata reklamy i komunikacji.
- Merytoryczność treści, poparcie ich własnymi doświadczeniami zawodowymi.
- Bardzo duże doświadczenie trenera, łatwość przekazywania wiedzy.
- Dobrze prowadzone zagadnienia oraz przyjazna, zachęcająca do dyskusji atmosfera.
- Doceniam własne (nie książkowe) doświadczenie prowadzącego, konkrety w przekazywaniu wiedzy.