Porozmawiajmy o pieniądzach.
Jak wyglądają finanse branży komunikacji marketingowej, za co klient płaci i co
negocjuje? Gdzie można zarobić, a na czym można „popłynąć”?
Zarządzanie budżetem kampanii, a więc kreowanie bezpiecznego zysku, płynności
finansowej i rezerw jest jednym z głównych zadań osób zarządzających projektami
Negocjacje dużych projektów zawsze dotyczą finansów. Trzeba umieć negocjować
stawki, marże, okresy i warunki płatności, jednocześnie kontrolując własne warunki
i buduje podstawy sukcesu w branży.
O WARSZTACIE
Dwudniowe intensywne warsztaty finansów i negocjacji pozwolą na swobodne
poruszanie się w świecie budżetów kampanii marketingowych.
Pierwszy dzień daje umiejętności liczenia: aktywnego zarządzania wynikiem,
kosztami oraz ryzykiem finansowym projektów w agencjach.
Drugi dzień poświęcony będzie sztuce negocjacji finansowych i zrozumieniu
procesu negocjacyjnego z uwzględnieniem budowania pozycji i siły negocjatora
oraz wywierania wpływu.
NAJWAŻNIEJSZE CELE
Nauczysz posługiwać się pojęciami z zakresu finansów w branży reklamowej.
Nauczysz posługiwać się argumentami finansowymi w negocjacjach.
Sprawdzisz podstawowe strategie negocjacyjne.
Przeanalizujesz etapy procesu przetargowego i negocjacyjnego.
Przygotujesz własne cele i argumentację negocjacyjną.
Zdobędziesz wiedzę o wewnętrznych regulacjach Klientów, funkcjach ich„strażników” oraz sposobach wyboru partnerów.
Dowiesz się jak rozpoznawać taktyki negocjacyjne i odpowiadać na nie.
WYKŁADOWCA
OPINIE O SZKOLENIU
- Bardzo miło i przyjemnie o finansach.