Dodaj nagłówek (24)


Projekt bez tytułu (8)O TRENERZE

Zarządzała markami Tyskie, Żubr, Lech, Redd’s, Książęce, Dębowe, Wojak, Pilsner Urquell, Grolsch jako Vice Prezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej. Wcześniej przez 10 lat działała w Grupie Danone. Rozwinęła z sukcesem silne marki polskie i międzynarodowe: Delicje, Pieguski, Petitki, Activia, Actimel, Danonki, Danio, Jogurt Danone, Fantasia, Gratka. Zanim dołączyła do Grupy Danone pełniła funkcje managerskie w marketingu takich firm jak Reckitt Benckiser (zarządzanie markami Airwick, Calgonit, Veet, Cillit, Perła) oraz w Tchibo (marki Tchibo i Davidoff). Od roku 2013 juror w konkursach Effie.


 Projekt bez tytułu (17)PROJEKTY

A Digital Newsletter from Henrietta (18)

A Digital Newsletter from Henrietta (19)

A Digital Newsletter from Henrietta (20)


 Projekt bez tytułu (13)OPINIE O TRENERZE

  • Praktyk. Świetnie przygotowana. Nie boi się opowiadać o wpadkach. Więcej takich zajęć! To zajęcia w TOP 3.
  • Pomysł, przygotowanie oraz wiedza robiła wrażenie.
  • Bardzo charyzmatyczna i zaangażowana prowadząca z dużą wiedzą i doświadczeniem. Dobry balans pomiędzy teorią, ćwiczeniami i case'ami.
  • Super szkolenie, postawa trenerki, ogromna wiedza.
  • Po prostu uwielbiam prowadzącą! Za wiedzę, doświadczenie i osobowość.
  • Praktyk, mocno skoncentrowana na przekazaniu wiedzy.
  • Ogromne doświadczenie prowadzącej, dużo przykładów z realnego życia.
  • Świetna, charyzmatyczna kobieta, z pasją w tym co robi, z ogromnym doświadczeniem i wiedzą praktyczną.
  • Ogromne doświadczenie prowadzącej, ktorym chętnie się dzieliła.
  • Bardzo dobrze przygotowana prowadząca: merytoryka i nastawienie.
  • Mega fajnie. Energia, żywiołowość, konkret, elastyczne dostosowanie tematyki zajęć do oczekiwań.

4,85 (1)