O TRENERCE
Ma doświadczenie w pracy po stronie reklamodawcy (procurement) i agencji. Prowadzi szkolenia grupowe i indywidualne z menedżerami w zakresie negocjacji, budowania pozycji i siły negocjatora, wywierania wpływu, rozwoju kompetencji relacyjnych i komunikacyjnych niezbędnych w procesach negocjacji, asertywności i komunikacji w sytuacjach konfliktu. Współtwórczyni Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej i projektu Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Realizowała przetargi reklamowe i projekty optymalizacji kosztów m.in. dla BNP Paribas, Bacardi-Martini,Bakallandu, Eko-Parku, Pekaes/Kulczyk Inwestments SA, SABMiller, Konfederacji Lewiatan.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Przejrzysty cel i efekt szkolenia.
- Bardzo ciekawie prowadzone zajęcia.
- Praktyczne przykłady oraz zwroty używane w negocjacjach.