PRACA Z BRIEFEM AGENCYJNYM, KREATYWNYM, KLIENCKIM I MARKETINGOWYM

Kiedy myślisz „brief” automatycznie myślisz „agencja” i to jest w porządku. Briefy należą do tradycyjnych narzędzi pracy agencji. Wiele z nich nie rozpocznie projektu bez briefu.

Dobry brief jest ważnym dokumentem, który należy zrobić dla każdego projektu marketingowego, niezależnie od tego, kto jest w niego zaangażowany. Nawet jeśli jest to projekt wewnętrzny. Nawet jeśli dotyczy to tylko freelancera lub dwóch.

Dlaczego?

  • Ustawiają oczekiwania
  • Określają odbiorców
  • Pokazują pożądane wyniki

O WARSZTACIE

Brief to początek procesu planowania projektu komunikacyjnego.  Jedynie bazując na zebranych od klienta informacjach agencja może być przygotowana do przygotowania i nanoszenia zmian w projekcie. Bez briefu nie istnieje komunikacja w projekcie komunikacji marketingowej. Bez briefu nie ma kampanii. Brief znać musi każdy.

NAJWAŻNIEJSZE CELE

• Poznasz kluczowe elementy briefu klienckiego, czyli czego musimy się z niego dowiedzieć, na jakie pytania należy odpowiedzieć?

• Dowiesz się wszystkiego o procesie briefingowym i pracy z klientem - jak ma przebiegać, jakie ma etapy, o co i jak należy pytać?

• Nauczysz się interpretacji briefu klienckiego - przełożenia zwartych w nim informacji na konkretne działania komunikacyjne, czyli umiejętności stworzenia briefu „egzekucyjnego” (kreatywnego).

WYKŁADOWCA

Marcin Samek

TERMINY SZKOLENIA

  • 24.09.2020 r.
  • 05.11.2020 r.

BROSZURA

GODZINY

10:00-14:00 (z godzinną przerwą regeneracyjną)

KOSZT UDZIAŁU

  • 500,00 zł netto (Cena dla Członków SAR)
  • 550,00 zł netto (Cena dla firm niezrzeszonych)

REJESTRACJA

ZGŁOSZENIA

szkolenia@sar.org.pl/ 508-309-012