Tomasz Bartnik


O TRENERZE

Od ponad 20 lat zajmuje się strategią marketingową marek i komunikacji, w ostatnich latach ze szczególnym naciskiem na innowacje i poszukiwanie nowych źródeł wzrostu. Partner i współwłaściciel w One Eleven– pracowni koncepcyjnej, zajmującej się innowacjami, strategią, diagnostyką i designem. Wcześniejm.in. pełnił funkcję Wiceprezesa i Chief Strategic Officera w Grupie Saatchi & Saatchi w Polsce. Zajmował się zarówno markami lokalnymi, jak i globalnymi – w Polsce i zagranicą.
Wielokrotny juror i laureat Effie. Prowadzi zajęcia w Szkole Strategii Marki SAR oraz MBS by Effie.


PROJEKTY

SSM_BLACK      MBS_BLACK


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Super wykładowca – na piątkę z plusem!
  • Luźny, a jednocześnie precyzyjny styl komunikacji.
  • Profesjonalizm, dogłębna wiedza, ciekawe case'y i zadania.
  • Ogromna wiedza, doświadczenie oraz zaangażowanie.
  • Otwarty i swobodny sposób prowadzenia zajęć. Bez zbędnej teorii. Konkretne informacje przekazane w fajny sposób – bez spiny.

 4,85