O TRENERCE
Jako Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej zarządzała markami Tyskie, Żubr, Lech, Redd’s, Książęce, Dębowe, Wojak, Pilsner Urquell, Grolsch, Captain Jack. Wcześniej przez 10 lat działała w Grupie Danone. Rozwinęła z sukcesem silne marki polskie i międzynarodowe: Delicje, Pieguski, Petitki, Activia, Actimel, Danonki, Danio, Jogurt Danone, Fantasia czy Gratka. Zanim dołączyła do Grupy Danone pełniła funkcje menedżerskie w marketingu takich firm, jak Reckitt Benckiser oraz w Tchibo. Od roku 2013 jurorka w konkursach Effie.Wykłada w Szkole Strategii Marki SAR oraz MBS by Effie.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Praktyk. Świetnie przygotowana. Nie boi się opowiadać o wpadkach. Więcej takich zajęć!
- Bardzo charyzmatyczna i zaangażowana prowadząca z dużą wiedzą oraz doświadczeniem. Dobry balans pomiędzy teorią, ćwiczeniami i case'ami.
- Po prostu uwielbiam tę prowadzącą! Za wiedzę, doświadczenie i osobowość.
- Ogromne doświadczenie, dużo przykładów z realnego życia.
- Energia, konkret, elastyczne dostosowanie tematyki zajęć do oczekiwań uczestników.