O TRENERCE
Z branżą marketingową związana od 20 lat. Doświadczenie zdobywała, pracując dla takich firm jak Reckitt Benckiser, Kraft Foods, Żywiec Zdrój, E.Wedel i L’Oreal. Specjalistka z zakresu zarządzania portfelem produktów i marek oraz tworzenia zintegrowanych platform komunikacyjnych. W 2018 roku związała się z firmą Philips Polska, gdzie zarządzała portfelemproduktów w 9 różnych kategoriach w ramach jednej marki parasolowej.Laureatka dwóch złotych, dwóch srebrnych i dwóch brązowych Effie. Jurorka Effie, członkini Rady Edukacyjnej SAR oraz Przewodnicząca Rady Programowej MBS by Effie.
PROJEKTY
OPINIE UCZESTNIKÓW
- Prowadząca z doświadczeniem w wielu branżach. Podchodzi do tego, co robi z dużą dozą refleksji. Po prostu świetne zajęcia!
- Praktyczne oraz solidnie osadzone w teorii modele. Świetnie i szybko wyjaśnione, poparte bardzo adekwatnymi ćwiczeniami.
- Umiejętne przekazywanie wiedzy.
- Jedno z lepszych szkoleń w SAR.
- Przykłady z życia. Zaangażowanie prowadzącej w temat.