Dodaj nagłówek (29)

 


Projekt bez tytułu (8) O TRENERCE

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i SGH w Warszawie. Z branżą marketingową związana od 19 lat. Doświadczenie zdobywała pracując dla takich firm jak Reckitt Benckiser, Kraft Foods, Żywiec Zdrój, E.Wedel i L’oreal. Specjalistka z zakresu zarządzania portfelem produktów i marek oraz tworzenia zintegrowanych platform komunikacyjnych. Od stycznia 2018 roku Dyrektor Marketingu Philips Polska. Laureatka dwóch złotych Effie (za kampanie “W kuchni z Wedlem” w 2015 r. oraz “Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu” w 2018 r.) oraz brązowego Effie (za kampanię “To nie jest zwykła maszynka. To One Blade” w 2018 r.). Wielbicielka Italii i swoich dwóch synów.


Projekt bez tytułu (17)PROJEKTY

A Digital Newsletter from Henrietta (18) A Digital Newsletter from Henrietta (19)


Projekt bez tytułu (13)OPINIE O TRENERCE

  • Praktyczne oraz solidnie osadzone w teorii modele. Świetnie i szybko wyjaśnione, poparte bardzo adekwatnymi ćwiczeniami.
  • Prowadząca z doświadczeniem w wielu branżach. Podchodząca do tego co robi z dużą dozą refleksji. No świetne zajęcia po prostu.
  • Jedno z lepszych szkoleń w SAR.
  • Przykłady z życia. Zaangażowanie Magdy w temat 

4,85 (1)