MAGDALENA KOSIŃSKA

O TRENERCE

Z branżą marketingową związana od 20 lat. Doświadczenie zdobywała, pracując dla takich firm jak Reckitt Benckiser, Kraft Foods, Żywiec Zdrój, E.Wedel i L’Oreal. Specjalistka z zakresu zarządzania portfelem produktów i marek oraz tworzenia zintegrowanych platform komunikacyjnych. W 2018 roku związała się z firmą Philips Polska, gdzie zarządzała portfelemproduktów w 9 różnych kategoriach w ramach jednej marki parasolowej.Laureatka dwóch złotych, dwóch srebrnych i dwóch brązowych Effie. Jurorka Effie, członkini Rady Edukacyjnej SAR oraz Przewodnicząca Rady Programowej MBS by Effie.


PROJEKTY

Logo SSM      MBS_LOGO_01A      logo MPM


OPINIE UCZESTNIKÓW

  • Prowadząca z doświadczeniem w wielu branżach. Podchodzi do tego, co robi z dużą dozą refleksji. Po prostu świetne zajęcia!
  • Praktyczne oraz solidnie osadzone w teorii modele. Świetnie i szybko wyjaśnione, poparte bardzo adekwatnymi ćwiczeniami.
  • Umiejętne przekazywanie wiedzy.
  • Jedno z lepszych szkoleń w SAR.
  • Przykłady z życia. Zaangażowanie prowadzącej w temat. 




4,85 (1)