SZKOLY_ALL_NA JASNE TLO

Programy oferowane w ramach SAR przeznaczone są dla pracowników z branży komunikacji marketingowej i zapewniają szczegółową wiedzę oraz szeroką praktykę w danej dziedzinie. Zapewniają doskonałą bazę wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim umożliwiają uczestnikom praktyczne ćwiczenie umiejętności. To podejście nakierowane jest na dostarczenie uczestnikom zestawu kompetencji, potrzebnych w codziennej pracy.

Każda z naszych szkół to platforma wymiany wiedzy i budowania doświadczeń w oparciu o współpracę z prowadzącymi zajęcia. Wszyscy wykładowcy mają stały kontakt z rynkiem, klientami i realnymi zadaniami. Staramy się, aby każdy spośród starannie wybranych prowadzących był nie tylko wybitnym profesjonalistą w swojej dziedzinie. To doświadczeni eksperci i praktycy - jurorzy Effie, wysocy rangą menedżerowie, mający na swoim koncie potwierdzone nagrodami sukcesy zawodowe. Ich bogate doświadczenie zawodowe oraz kompetencje pozwalają im dzielić się z uczestnikami najbardziej aktualnymi case’ami i rozwiązaniami, które sami stosują w swojej pracy.

Wszystkie szkoły SAR mają europejską certyfikację EACA a nad programami szkół czuwa Rada Edukacyjna SAR.

SSM – SZKOŁA STRATEGII MARKI 

SSM

  • Szkoła jest przeznaczona dla tych, którzy chcą posiąść niezbędną wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne związane z opracowywaniem strategii marketingowej, budowy marki oraz kluczowych aspektów związanych z ich wdrożeniem.
    Od 25 edycji program został zaktualizowany. Do znanych i cenionych zajęć dotyczących pozycjonowania, wiedzy o konsumencie czy planowania komunikacji dodaliśmy nowe, które pozwolą spojrzeć na marketing bardziej kompleksowo – jako strategiczny dział wyznaczający kierunki wzrostu dla całej organizacji. Kluczowym powodem modyfikacji programu SSM są zmieniające się preferencje konsumentów - wymagających i poszukujących autentycznych doświadczeń, wartości i relacji z markami.
  • Dla osób z min. 3-5-letnim doświadczeniem, które pracują nad budowaniem silnych marek zarówno po stronie marketera, jak i partnerów z nim współpracujących. Brand managerów, pracowników agencji marketingowych i komunikacyjnych, domów mediowych, agencji badawczych, właścicieli firm – profesjonalistów pracujących z marką, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności strategiczne.

  

MPM – MARKETING PROJECTS MANAGEMENT 

MPM

  • Szkoła o specyfice zarządzania projektami, które celem jest rozwijanie kompetencji i pogłębianie wiedzy w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej, koncentrując się na stronie procesowej oraz zarządzaniu projektami. To przygotowanie do działań HANDS-ON & END-TO-END w projektach marketingowych, dzięki której jako marketer lub manager – wiesz, jak poprowadzić projekt lub współdziałać w nim z innymi bardziej świadomie, korzystając z najlepszych praktyk, tak by odnieść sukces.
  • Dla osób z min. 3-5-letnim doświadczeniem, które na co dzień prowadzą projekty marketingowe. Brand managerów, pracowników agencji marketingowych i komunikacyjnych, domów mediowych, agencji badawczych oraz pozostałych interesariuszy usług komunikacji marketingowej, którym wiedza o działaniach wszystkich stron pozwoli na lepszy dialog i zbudowanie zoptymalizowanej oferty wartości dla klienta/ konsumenta.

  

MBS by EFFIE – MARKETING & BUSINESS SOLUTION 

MBS 5.0 - hero

  • Szkoła nowoczesnego przywództwa i efektywności w biznesie oraz budowaniu siebie jako nowoczesnego lidera, świadomie rozwijającego kompetencje zespołu. To branżowy „MBA” odpowiadający na wyzwania stojące przed marketingiem w czasach transformacji. Kompleksowa wiedza, jaką współczesny marketer powinien posiadać, aby kształtować wizję biznesową firmy, zarządzać kluczowymi procesami w dziale marketingu, w tym budowaniem strategii i egzekucji. Rozumieć wyzwania związane z rozwojem nowych technologii i umiejętnie je wykorzystywać.
  • Dla osób aspirujących z co najmniej 10-letnim doświadczeniem pracy w organizacji na stanowiskach menedżerskich, raportujących do szczebla C/C-1, które bezpośrednio opracowały/ koordynowały/ prowadziły/ nadzorowały kilka projektów. Program kierujemy również do pracowników agencji komunikacyjnych, na co dzień pomagających klientom w prowadzeniu biznesu.

  

Więcej informacji:

szkolenia@sar.org.pl