RADA EDUKACYJNA SAR
Rada Edukacyjna SAR została powołana z potrzeby stałego rozwoju branży komunikacji marketingowej. Pomaga naszemu Stowarzyszeniu realizować misję pozyskiwania, gromadzenia, tworzenia i przekazywania wiedzy oraz kompetencji w środowisku oraz poza nim.
MA CHARAKTER DORADCZO-KONSULTACYJNY |
ANGAŻUJE SIĘ W PROJEKTY INICJOWANE, KOORDYNOWANE I WSPIERANE PRZEZ SAR |
WSPIERA DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNĄ SAR, SŁUŻĄC BRANŻY MARKETINGOWEJ SWOJĄ WIEDZĄ I DOŚWIADCZENIEM |
CZŁONKOWIE RADY
Politolog, europeista. Prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych |
||
ARTYKUŁY RADY EDUKACYJNEJ |
Członkowie Rady Edukacyjnej SAR dzielą się z Tobą swoją wiedzą!
Dzięki serii artykułów eksperckich Rady Edukacyjnej SAR:
Autorką najnowszego artykułu zatytułowanego „Cyfrowa dojrzałość organizacji” jest Joanna Czekaj. Mierzy się w nim z gorącym tematem cyfryzacji i uzasadnia, dlaczego jej dalszy dynamiczny rozwój jest nieunikniony.
CYFROWA DOJRZAŁOŚĆ ORGANIZACJI – JOANNA CZEKAJ↗
Co nowego w badaniach mediów - Elżbieta Gorajewska↗
Skuteczne wymyślanie, czyli iteracyjne techniki ideacyjne - Tomasz Bartnik↗ |
WEBINAR |