HERO_SZKOLENIA OTWARTE kompres

  

Szkolenia otwarte przeznaczone są dla osób pracujących w branży komunikacji marketingowej, które chcą pogłębić swoją wiedzę i rozwinąć umiejętności w wybranym obszarze. Każde szkolenie oferuje specjalistyczną i całościową wiedzę z danej dziedziny oraz możliwość konsultacji z najlepszymi profesjonalistami z branży, którzy zdradzą, jak w pełni wykorzystać tę wiedzę w praktyce.  

TEMATY:


Efektywność w marketingu  ↗


EFEKTYWNOŚĆ W ZESPOLE MARKETINGOWYM  ↗


efektywność w biznesie  ↗


KOMPLEKSOWE SZKOLENIE AI DLA MARKETERÓW ↗


OD CELU BIZNESOWEGO DO POMYSŁU NA KAMPANIĘ ↗


Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w pracy ↗

Loterie, konkursy i RODO w branży marketingowej ↗

Loterie, konkursy i RODO w branży marketingowej ↗

Influencing - zasady prowadzenia współpracy z influencerami i zasady oznaczania współpracy ↗

Wykorzystanie AI w branży reklamowej ↗

Jak nowa konstytucja Internetu (DSA– akt o usługach cyfrowych i DMA– akt o rynkach cyfrowych) wpływa na branżę reklamową i PR? ↗

Niestandardowe działania reklamowe i komunikacyjne ↗

Reklama produktów sensytywnych ↗

Prawo autorskie (w tym m.in. utwory, twórcy, podmioty i obiekty wykorzystywane w reklamie, zarządzanie prawami, odpowiedzialność stron, kluczowe zapisy w umowach i rozwiązywanie sporów) ↗

Komunikacja marketingowa w kontekście ostatnich zmian prawnych w zakresie wyrobów medycznych i leków ↗


EVIDENCE-BASED MARKETING ↗


ORIENTACJA NA CEL ↗


INCLUSIVE LANGUAGE W MARKETINGU/ INCLUSIVE MARKETING ↗


BRAND PURPOSE ↗


SKUTECZNOŚĆ MANAGERSKA ↗


BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI ↗


PLANOWANIE KAMPANII NA ŚCIEŻCE KONSUMENCKIEJ – CZYLI O TYM JAK EFEKTYWNIE ZAPLANOWAĆ KAMPANIĘ W MODELU KOMUNIKACJI ZINTEGROWANEJ ↗


EFEKTYWNA KOMUNIKACJA ↗


NEUROCOPYWRITING ↗


BRIEFUJĄC AGENCJĘ – CZYLI O EFEKTYWNYM BRIEFOWANIA PARTNERÓW MARKETINGOWYCH I PROCESIE PRACY W OPARCIU O BRIEF KLIENCKI ↗


PRAKTYCZNE METODY WYKORZYSTYWANIA NARZĘDZI AI W PROCESIE TWORZENIA STRATEGII MARKI I KOMUNIKACJI ↗

FEEDBACK - UDZIELANIE I PRZYJMOWANIE UDZIELANYCH OPINII + ZARZĄDZANIE SYTUACJAMI KRYZYSOWYMI ↗


BIZNESOWE ZASTOSOWANIA AI W MARKETINGU ↗


Projektowanie strategii komunikacji ↗


Projektowanie strategii marki ↗


E-COMMERCE ↗

NA TROPIE EFEKTYWNOŚCI ↗

CO KAŻDY MARKETER O FINANSACH POWINIEN WIEDZIEĆ ↗

ZARZĄDZANIE FINANSAMI W AGENCJI REKLAMOWEJ - EFEKTYWNE ROZLICZANIE KOSZTÓW, MARŻY, RENTOWNOŚCI I FINANSÓW W CAŁEJ AGENCJI ↗

NEGOCJOWANIE I RENEGOCJOWANIE UMÓW Z KLIENTAMI W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI GOSPODARCZEJ ↗

PODNOSZENIE POZIOMU EFEKTYWNOŚCI W AGENCJI REKLAMOWEJ ↗

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W FIRMIE MARKETINGOWEJ ↗



Przycisk zgłoś się